Skip to main content

Beste,

 

Ik ben al jaren jullie klant. En al vanaf begin slechte wifi. 

Ik dacht eerst dat het aan het huis lag, maar sinds een jaar een nieuw huis en nog steeds....…

Menig keer al via jullie programma proberen aan te passen , maar niks.

Soms denk ik yes hij doet het, maar is voor korte duur.

Ook is er al menig keer iemand van jullie geweest.

Wil ik dit oplossen dan moet ik jullie wifi punten aanschaffen,  best prijzig. 

Eigelijk best raar, dat ik artikelen moet aanschaffen terwijl ik al veel betaal voor abonnement. 

Wat ik nog vreemder vind in dit hele verhaal is, dat nieuwe klanten gratis dit krijgen? Men kan zelfs een tv of xbox gratis krijgen. Ik mis de service naar vaste trouwe klanten! Wanneer krijgen de vaste klanten eens iets gratis? Ik ga bijna denken aan overstappen naar andere provider. 

Nieuwe router is er ook , maar daar kom ik ook niet voor in aanmerking.

By the way, laatste maand ook vaak haperingen en blokjes beeld bij tv kijken.

Al met al hoop ik , dat jullie mij eens echt willen helpen.

Ik hoop graag op antwoord. Mag ook via mijn mail ( jullie wel bekend)

 

Gr elroy

 

 

Nou dan moeten we aan de slag!! Ook bij jou is goed wifi mogelijk maar je miet er wel wat voor doen.  Kan je wat meer vertellen over je netwerk? Wat heb je voor appartuur staan?


Beste,

 

Ik ben al jaren jullie klant. En al vanaf begin slechte wifi. 

vervelend

Ik dacht eerst dat het aan het huis lag, maar sinds een jaar een nieuw huis en nog steeds....…

Structureel

Menig keer al via jullie programma proberen aan te passen , maar niks.

Wat precies? Wifi kanalen aangepast of om welke andere stappen gaat het hier?

Soms denk ik yes hij doet het, maar is voor korte duur.

Storend

Ook is er al menig keer iemand van jullie geweest.

Wat zijn de bevindingen van de monteur(s)?

Wil ik dit oplossen dan moet ik jullie wifi punten aanschaffen,  best prijzig. 

via de Wifimananger stukken goedkoper. Dacht 60 euro per stuk.

Eigelijk best raar, dat ik artikelen moet aanschaffen terwijl ik al veel betaal voor abonnement.

Met veel welvaart krijg je meer apperatuur met wifi en mensen die dit aanschaffen. Net als file op de snelweg, ga je vertraging krijgen.

Wat ik nog vreemder vind in dit hele verhaal is, dat nieuwe klanten gratis dit krijgen? Men kan zelfs een tv of xbox gratis krijgen.

iedere klant is ooit begonnen bij KPN met een leuke aanbieding (korting of cadeau).

Ik mis de service naar vaste trouwe klanten!

Korting op zenderpakketten, leuke concerten, gratis films en zo worden er meer leuke zaken aangeboden aan trouwe klanten. Als iedereen elk jaar een nieuw cadeau krijgt worden kosten voor het abbonement ook duurder.

Wanneer krijgen de vaste klanten eens iets gratis? Ik ga bijna denken aan overstappen naar andere provider. 

Vorige week nog en deze week krijg ik zelfs het pluspakket gratis.

Nieuwe router is er ook , maar daar kom ik ook niet voor in aanmerking.

Wat is voor u de meerwaarde van een nieuwe router?

By the way, laatste maand ook vaak haperingen en blokjes beeld bij tv kijken

tv al een keer een herstart laten doen, kabels gecontroleerd of software opnieuw ingeladen?

Al met al hoop ik , dat jullie mij eens echt willen helpen.

Daar zijn wij voor. Komen wij er niet uit, dan zijn er nog medewerkers die u kunnen helpen.

Ik hoop graag op antwoord. Mag ook via mijn mail ( jullie wel bekend)

 

Gr elroy

 

 

 


Hoi @Elroy van Bokhorst, welkom bij ons op het forum. Bij een nieuw abonnement kan inderdaad een welkomstaanbieding gelden. Dat zijn nu SuperWifi-punten, maar het is ook vaak een korting geweest. Toen jij klant werd zal je ook een welkomstaanbieding gekregen hebben.

Wat betreft jouw verbinding, Joep en Jeroen stellen hierboven al een paar goede vragen, zou je die kunnen beantwoorden? Als extra vraag ben ik ook benieuwd hoe jouw bekabelde verbinding is, is die wel beter? We horen de antwoorden graag van je, dan kunnen we vanaf daar met je meedenken.