Skip to main content

Ik heb al twee keer het verkeerde installatie pakket ontvangen.

Nu heb ik al drie keer doorgegeven welke modem ik bij mijn nieuwe abbonement wil hebben.

Kom vandaag na drie keer denk ik eindelijk het goede pakket,zit er weer de verkeerde modem in.

Nu heb.ik inmiddels de eerste factuur ontvangen en die zouden ze vandaag incasseren maar die hebmik snel ff geblokkeerd.

Facturen zijn ze wel snel mee maar na 2.maanden hebmik wel nog steeds geen internet en tv.

Zolang ik dit niet heb zal ik ook echt geen dubbeltje betalen wie denken ze wel dat ze zijn.

 

Zorg maar eens eerst dat nieuwe klanten het goede installatie pakket ontvangen en kom dan eens na een werkende internetverbinding met facturen.

Als ik nu weer het verkeerde pakket ontvang mogen ze de hele zooi op een donkere plek neer stoppen want dan ben ik er helemaal klaar mee

 

Hopelijk lukt het morgen om die rand debielen na vier keer eindelijk aan het verstand te.brengen welk pakket ik zou willen ontvangen

Echt nog 3 keer erger dan Ziggo en die zijn al niet wijs

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb al twee keer het verkeerde installatie pakket ontvangen.

Nu heb ik al drie keer doorgegeven welke modem ik bij mijn nieuwe abbonement wil hebben.

Kom vandaag na drie keer denk ik eindelijk het goede pakket,zit er weer de verkeerde modem in.

Nu heb.ik inmiddels de eerste factuur ontvangen en die zouden ze vandaag incasseren maar die hebmik snel ff geblokkeerd.

Facturen zijn ze wel snel mee maar na 2.maanden hebmik wel nog steeds geen internet en tv.

Zolang ik dit niet heb zal ik ook echt geen dubbeltje betalen wie denken ze wel dat ze zijn.

 

Zorg maar eens eerst dat nieuwe klanten het goede installatie pakket ontvangen en kom dan eens na een werkende internetverbinding met facturen.

Als ik nu weer het verkeerde pakket ontvang mogen ze de hele zooi op een donkere plek neer stoppen want dan ben ik er helemaal klaar mee

 

Hopelijk lukt het morgen om die rand debielen na vier keer eindelijk aan het verstand te.brengen welk pakket ik zou willen ontvangen

Echt nog 3 keer erger dan Ziggo en die zijn al niet wijs

Daarbij de begindatum is al twee keer overschreden dus wie is hier fout zeker niet.ik 


Als ik eerlijk ben vind ik uw taalgebruik zeer ongepast, ik snap de frustratie maar uw manier van schrijven komt erg respectloos over.

 

Maar nu ontopic, welk modem heeft u ontvangen en welke zou u krijgen?
Zover ik weet kun je normaal niet kiezen maar misschien heb ik dat mis en is dat inmiddels veranderd.


Ik heb alles retour gestuurd en mijn abbonement ontbonden en gelijk een andere provider gebeld en binnen nu en 48:uur heb ik internet en tv

 


Ik heb alles retour gestuurd en mijn abbonement ontbonden en gelijk een andere provider gebeld en binnen nu en 48:uur heb ik internet en tv

 

Ok, veel plezier met je nieuwe aansluiting!

Ik ben nog wel even benieuwd wat er fout was aan het geleverde type modem, wil je dat nog delen hier?


Ha @Tweenie, welkom! Jammer dat je je verhaal hier doet, maar ons niet de tijd geeft om ernaar te kijken😓. Ik begrijp inmiddels dat je overgestapt bent, hopelijk verloopt daar alles naar wens!


Reageer