Skip to main content

We hebben al ruim 2 weken geen tv en internet.

Niemand lost het op antwoorden als...generieke storing in de buurt en kabel breuk of vergunning. Iedereen roept toetert maar wat.er moet toch iemand zijn die weet hoe het zit, maar verder als we zijn er mee bezig en sorry voor het ongemak komt er niets.

De verwachtte tijd dat dr storing voorbij zou zijn is een klok die gewoon om de zoveel tijd verspringt.....kpn schaam je voor deze slechte service 

Ga morgen maar eens de media op zoeken...misschien helpt dat

Kpn heeft er geen baat bij om een storing langer te laten duren dan nodig. Blijkbaar is het echt een groot probleem. Heeft u een noodpakket gehad?


Helaas. Gaat om 178 huizen. Sommige mensen wel...wij niet


Ai dat is wel heel groot inderdaad. Hopen dat ze het snel oplossen.


Welkom op de community @Wlhelmus maria. Dat klinkt als een hele vervelende storing inderdaad! Bij een storing is het het snelste om ons te bellen op 0800-0402, dan kan een collega direct met je meekijken naar de situatie. Ook kan je op kpn.com/storing kijken wat er over de storing bekend is.

Het forum is niet de snelste weg bij een storing zoals je merkt. Op je profiel zie ik ook geen gegevens staan, waardoor ik niets kan zien of zeggen over deze storing. Hopelijk is het snel opgelost, of is het inmiddels opgelost.


Niet opgelost😥 Alles geprobeerd tig keer gebeld niemand weet iets . Pc gebied 1511.


Niemand bij de kpn geeft stand van zaken. Is er nou niemand die er wat zinnigs over kan zeggen?


Met alleen de cijfers van de postcode kan ik niets zien, daarvoor zijn de volledige gegevens nodig. En zoals gezegd kan je die dan op je profiel zetten. Zet privégegevens nooit openbaar op internet i.v.m. privacy.

Ik kan hetzelfde zien als de klantenservice, dus als zij er niet meer over kunnen zeggen, kan ik dat ook niet. Heb je ook een mobiel abonnement van KPN? Als je dat hebt kan de klantenservice daar extra data aan toevoegen zodat je op die manier in ieder geval internet hebt.


Reageer