ik zit met een probleem ……
tijdens een verbouwing is de oude internetkabel gesneuveld op 22 september.
25 september is er een monteur geweest van KPN .
die kon niks voor ons doen want de kabel was aan de grond teveel beschadigt .
nu zij deze beste man dat hij kon vragen of ze de kabel op konden graven en opnieuw binnen konden steken . maar dat gingen ze niet doen omdat het glasvezel netwerk al helemaal klaar zou liggen .
nou ja super natuurlijk dus gelijk gebeld en 4 oktober zou het allemaal weer werken . nou 4 oktober werd 15 oktober en je voelt hem al 15 oktober word 25 oktober . omdat het glasvezel netwerk nog niet helemaal klaar is en alles in de kast ofzo nog aangesloten moet worden en daar moet een monteur voor komen . terwijl de monteur die op 25 september kwam zij dat alles al klaar ligt en het bestellen is en zo aan de sluiten was plug and play zeg maar . naja goede oplossing denk ik wacht die dagen wel even en ja dat ik piket dienst heb en voor me werk nu naar de zaak moet rijden (30km) enkele reis om een storing op te kunnen lossen omdat ik met de laptop niet in de server kan . neem ik die ene week voor lief maar nu na 2 weken piket vele km veder gemiddeld 10 a 15 meldingen s nachts per week . word het echt vervelend …. kan ik hier iets mee doen want bij de klanteservice zeggen ze we kunnen je extra mbs geven . waar ik niks aan heb .