Skip to main content

Via deze weg wil ik mijn ongenoegen tonen aan iedereen binnen KPN.

Hoe waardeloos wij geholpen worden.

 

Vanaf vrijdag middag 15.30 geen internet en tv.

Heel het weekend gebeld en zelf met de oplossing gekomen.

 

Kpn heeft namelijk ons afgesloten en het nieuwe abonnementen van mijn buren bij T-Mobile aangesloten op mijn adres op nr 72 ipv nr 68.

Wij hebben nergens om gevraagd wij waren zelfs bezig met verlengen bij KPN.

Omdat er een ticket gemaakt is vrijdag avond kan heel het bedrijf geen klote voor je doen dan alleen maar je ticket update.

 

Met gevolg dat ik maandag gebeld word dat ik voor dinsdag op de planning sta tussen 15:00 en 17:00.

En je raad het al halve dag vrij genomen niemand gezien.

Blijkt de monteur simpel weg de opdracht terug te kunnen geven omdat die geen sleutel heeft om in de centrale kast te kunnen.

Ik vind dit echt groot lul verhaal.

Die monteur had gewoon bij mij moeten aanbellen.

Het verhaal moeten aanhoren en aan de slag moeten gaan.

Deze monteur heeft gewoon de opdracht terug geven via de makkelijkste weg want hij liep uit en kon via deze manier tijd inlopen om eerder thuis te zijn.

Want zo werkt het in deze boze wereld.

Afschuiven en vooral niet communiceren met elkaar want voor je het weet moet je wat doen voor een ander.

 

Kpn ik ben het zat.

Los het op.

Jullie probleem niet die van ons.

 

 

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Hi R, welkom op het forum. 

Wat een raar verhaal. Begrijp ik het goed dat wij (KPN) jou heeft afgesloten en een abonnement van de buren van T-Mobile op jouw adres hebben aangesloten? Dit klinkt op een verkeerde levering door T-Mobile. Ik kijk het echter graag na. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Klopt Alex 

 

Alleen 1 kanttekening.

T-Mobile maakt net zoals jullie een ticket aan.

In dit geval is ook kpn de netwerk beheerder.

T-Mobile doet voor de rest niks.

De monteur die aangestuurd is door middel van het ticket is niet van T-mobile maar van KPN want T-Mobile stuurt dat ticket door naar de netwerk beheerder.

En ik maar ook mijn buren hebben contact gehad bij T-Mobile.

Op dat ticket van T-mobile staat duidelijk dat huis nr 68 moet aangesloten worden op het T-Mobile netwerk.

Omdat ik geen klant ben kan er voor mij niks gedaan worden.

Maar ik ben klant bij KPN.

En doet ook niet wat er verwacht word van ze.

Monteur had gewoon moeten aanbellen.

Is niet gebeurd.

Nu gaat het ticket systeem mij weer koppelen met een planner die in de middag ze planning gaat maken dat er donderdag iemand langs kan komen.

Het spijt me maar dat gaat niet gebeuren.

Vandaag word het opgelost en zo niet dan kunnen jullie ons KPN compleet abonnement verwijderen uit jullie klanten bestand..

 

Maar lees alle ticket updates lekker door.

Neem een bak koffie met wat erbij.

De oplossing staat er.

Jullie hoeven niet in ons huis te zijn.

Maar in de centrale in de wijk.

Neemt de juiste sleutel mee.

En sluit het alstublieft aan zoals het hoort.

En niet met de Franse slag van vrijdag.

Oja en last die een leesbril meenemen.

 

Met vriendelijke groet, ( dat nog wel )

 

Raymond de kort

 

 


Bedankt voor je gegevens en toelichting Raymond. Helaas heb ik weinig zicht op de oorzaak maar hoe dan ook is het onze verantwoordelijkheid jou zo snel mogelijk weer aan te sluiten. Een storing als dit is uiterst frustrerend, dat kan ik me ook goed voorstellen.

Ik lees in het ticket dat de monteur voor de oplossing inderdaad in de centrale moet zijn maar daar niet in kon. Opzich is dat natuurlijk iets wat niet moet kunnen gebeuren maar de praktijk leert dat dit helaas niet altijd te voorkomen is. 
Op het moment dat de monteur de centrale niet in kan kan hij ook niks voor je beteken bij deze storing omdat dit in die centrale zit, dus heeft hij de bon teruggemeld naar de planning dat er iemand met de sleutel heen moet.

Ik zie van gisteren ook twee toelichtingen op het ticket van collega's of ze dit met spoed willen behandelen. Helaas kan ik hier verder geen druk op uitoefenen. Ze zullen dit zo snel mogelijk oppakken en de juiste monteur (met sleutel) inplannen.
Op dit moment is het enige wat we kunnen doen het afwachten van de planning en de monteur.

Ik zie dat je op een van je nummers de "Altijd online bundel van 100GB voor bij storingen" al hebt, deze kan ik ook voor de andere nummers op jouw adres aanvragen, ik zie dat ie daar nog niet overal aan staat. Kan je je daarin vinden?


Kpn monteur moet gewoon komen. Sleutel meenemen en ze werk doen.

En jullie ticket systeem in de brand steken.

Praat met elkaar ipv van ticket op ticket maken.

Jullie lijnen zijn te lang en de bereikbaarheid tussen kpn medewerkers die het kunnen oplossen zijn er niet.

Heb hier geen woorden voor.

Meld het desnoods aan je leidinggevende of manager en laat die het oplossen.

Dit is gewoon niet leuk.


KPN is momenteel een ramp en zeer, zeer klant onvriendelijk ten aanzien van het verstrekken van informatie. Maandagmorgen 21-09-2020 om 08.30 een storing gemeld, geen internet en vaste telefoon. Na langdurig contact met de klantenservice ineens via sms de melding dat ik niet kon internetten en dat de storing op 23-09-2020 voor 18.00 uur zou zijn opgelost???Wat is dit voor kolder, is er dan pas een monteur beschikbaar.? Lekker is dit, vanwege Corona regels thuis te moeten werken en geen internet beschikbaar om bij mijn bedrijf in te kunnen loggen.    Tot op dit moment, 11.35, van KPN nog geen enkele actie gezien, wat is dit schandalig slecht.


Ik ben er ook wel klaar mee.

Ben de betalingen aan kpn allemaal aan het terug boeken.

Menselijke fout prima kan gebeuren.

Onmenselijk helpen accepteer ik niet.

Doe wat en kom niet met de onzin dat je geen sleutel bij je heb.

Ga hem halen en maak je karwei af wat je vrijdag fout heb gedaan.


Ik hoop dat het terugboeken van nota's geen probleem oplevert. U heeft immers een contract. De kosten die KPN wettelijk aan vergoeding moet bieden in sommige gevallen is minder dan wat u zegt terug te boeken.

Ook zie ik dat KPN per geval bereid is om te kijken naar passende oplossingen.


Ja dan kan je wel gelijk reageren.

Je moet reageren bij je meerdere en zorgen dat er iemand mijn kant op komt om het probleem op te lossen.

Zoals afgesproken gisteren.

Neem een halve dag vrij voor jullie en moet zelf erachter bellen om 1730 om te horen dat die niet komt omdat die geen sleutel heeft.

 

Heb hier geen woorden voor


Nog steeds geen KPN planning die belt voor een afspraak.


???


Ik zie wel dat ze nog bezig zijn met de ticket om te achterhalen wat hier precies mis gaat. Wat dat betreft kan ik alleen aangeven dat je geduld moet hebben. De nota's zullen geen probleem zijn, zodra dit is opgelost zal ik dat zeker met je verrekenen. 

Nogmaals het verzoek, wacht dit ajb even af. 


Zoals ik al aangaf, communicatie is bij KPN nog een ver van mijn bed show. Maandag 21-09-2020 door KPN aangegeven dat op 23-09-2020 18.00 uur het probleem zou zijn opgelost. Natuurlijk is dit niet gelukt maar een SMS naar de klant sturen met wat informatie waarom dit niet is gerealiseerd vindt men niet nodig. Moeilijke uiteenzettingen met een mogelijk kabelprobleem bij een centrale krijgen we na lang, lang aandringen te horen. Ik vraag mij wel af waarom mijn buren dan geen problemen hebben met hun KPN aansluiting, daar werkt alles goed en wordt ook eenzelfde V10 modem gebruikt. Wel omslachtig om alles om te zetten, maar ik ga toch overwegen om een andere provider te nemen. Iemand een tip??


H46s,

 

Het heeft echt geen zin wat wij willen.

Ze doen toch waar ze zelf zin in hebben.

Ticket systeem is echt klant onvriendelijk.

 

Dinsdag geven ze ticket terug omdat ze de juiste sleutel niet bij zich hebben voor de netwerk kast.

 

Je verwacht dat het ticket de volgende dag opgepakt wordt want ze krijgen hem terug als niet afgehandeld.

 

Maar geen planner van KPN die belt.

 

Vandaag verwacht ik dus ook weer geen monteur dus ook geen internet en tv.

 

 Dan gaan we morgen naar dag 7.

 

Echt iets om trots op te zijn kpn


Soap kan nog langer duren.

Kpn vindt het niet nodig vandaag met de klant te bellen voor een nieuwe afspraak te maken.

 

Vinden het nog steeds normaal dat hun monteur dinsdag de opdracht krijgt om het te repareren en dat niet kan omdat die geen sleutel heeft van de wijk kast.

 

Daarna geen gehoor.

Je kan alleen maar wachten , wachten en nog eens wachten.

 

Ga je naar de KPN winkel waar ik toch nog enige hoop kreeg maar verrot het ook om te bellen.

 

Mensen dit geintje duurd morgen 7 dagen.

 

Wat verwachten jullie nog van je klanten ???

 

 

 

 


Mijn excuses.

 

De winkel belt wel terug.

 

Helaas zonder oplossing.

Wel een noodpakket.

 

Wanneer komt de koekebakker met sleutel om de wijk kast goed aan te sluiten of moet ik 112 bellen.

 


Ben zojuist door een dame van KPN gebeld die wilde weten wat nu eigenlijk het probleem was.

eigenlijk overbodig omdat ik mijn verhaal al zo’n 10 keer aan de klantenservice had verteld.

zouden ze per klant soms geen dossier aanleggen waar je alle gegevens  bij elkaar kan opslaan?

Kunnen ze zo digitaal oproepen en weet iedere werknemer van de klantenservice wat er speelt.

Heb bij de dame enige druk uitgeoefend om te achterhalen wat er nu eigenlijk speelt bij deze storing. Het werd niet echt duidelijk verteld, een beetje er omheen draaien maar vermoedelijk ergens een kabelbreuk waar graafwerkzaamheden moeten worden uitgevoerd. Hier moet de gemeente, Krimpen of Rotterdam dan een vergunning voor afgeven. Monteurs werken tot ca 20.00 uur, daarna te donker (???)


Vaag.

 


Wat een afgang, krijg eerst via SMS de melding storing opgelost, een kwartier later een e-mail storing niet opgelost met de tijdindicatie van 29-09-2020 18.00 uur waar eea weer zou kunnen werken.

Dacht dat het niet slechter kon, wordt vervolgd.

Bedankt KPN 👎👎👎 👎