Skip to main content

Hallo,

 

Wij hebben al 4 dagen geen wifi, dus ook geen tv en onze mobiele telefoons doen het ook bijna niet meer.

Hoe lang gaat de storing nog duren in onze buurt? (*********)?

 

Admin: privégegevens verwijderd ivm privacy.

 

Dat is best lastig. 

Wifi is altijd een individuele storing, want dat komt van je eigen modem. 

Heb je al gebeld over deze storing? 0800-0402  

!! Werken bedraad aangesloten apparaten wel ??

Geen tv... de nieuwe TV+ ontvanger of tv via wifi met de app? Kan je die eens met een internet kabel proberen?

Bedraad apparaat/ tv ontvanger aan kabel, want dan weten we of er nog internet binnenkomt op je modem. Welke lampjes branden daarop?


Hallo Peter, dankjewel voor je reactie!

Mij wordt verteld door KPN dat het een storing in het hele postcodegebied is. Als ik jou goed begrijp dan kan dat niet en zou de storing bij ons moeten zijn. Klopt dat?

Groetjes, Marjo 


Peter, ik ben nu niet thuis maar de 2 linker lampjes branden groen (weet even niet welke dat zijn) en de rechter (services) brandt rood.


Peter, om nog een vraag van jou te beantwoorden: ja, ik bel elke dag met dat storingsnummer...


Een rood lampje op het modem is nooit goed. 

Vul je gegevens VIA DEZE LINK in. Dan zal een kpn moderator duidelijkheid kunnen verschaffen lijkt mij.

Nogmaals. Werken bekabeld aangesloten apparaten wel? Dan is dat in ieder geval een workaround. 

Werkt dat ook niet dan is er geen wifi storing maar een internet storing. Dat kan wel een hele wijk of groter zijn.

Met een rood services lampje is er internet storing. En tja, dan werkt wifi natuurlijk ook niet. 


Hoi @storing wifi en tv. Wat vervelend dat je op dit moment even geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat er inderdaad een storing is in jouw postcodegebied. Volgens mijn systemen is de verwachte eindtijd vanmiddag om 14 uur. Op deze pagina kan je jouw postcode invullen en krijg je informatie te zien over deze storing. Onze excuses voor het ongemak! 😓


Hallo, 

Op die site kijk ok al meerde keren per dag. De eindtijd schuift al vanaf volgende week steeds met 4 uur op. Ik hoop dat het vanmiddag nu echt is opgelost.  Duurt na al vanaf vorge week maandagmiddag.

 

Mvg, Marjo 


Reageer