Skip to main content

Al weken lang hebben we hier in het dorp storingen in de centrale. Dagelijks krijgen we meerdere SMS berichten dat er een storing is en dat het is opgelost. Vergaderen via teams doe ik inmiddels met mijn telefoon als hotspot en TV kijken is het maar de vraag of ik echt het programma geheel kan zien. Zo langzaam aan is het erg storend en overstappen heeft geen zin omdat het een storing is de centrale kast is. Ik heb al contact met een medewerker gehad en die gaf aan dat ik een vergoeding kon gaan aanvragen. Inmiddels heb ik dit ingevuld en zag tot mijn verbazing dat ik maar maximaal 3 dagen kan aangeven, daar staat in mijn geval dan een vergoeding van 8 euro voor. Dat vindt ik niet gepast en dacht dat ik dan maar meerdere keren een vergoeding ga aanvragen. maar dat kan dus niet. 

Ik verwacht dat KPN met een reële vergoeding komt. Hoe kan ik dit gaan regelen zonder dat ik weer een kwartier aan de telefoon moet wachten.

P.S. Ook dit bericht heb ik kunnen maken omdat ik mijn telefoon weer als hotspot gebruik. 

Goedemorgen @tabaksbaars, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Storingen zijn nooit leuk, komen altijd omgelegen en duren per definitie te lang. Kortom, ik begrijp je onvrede want het brengt gewoon veel ongemak met zich mee. Wat betreft de vergoeding; ik wil je adviseren om hier een klacht voor in te dienen en daarvoor kun je dit formulier gebruiken. Onze collega's die klachten afhandelen zullen dit dan verder op gaan pakken en contact met jou opnemen om tot een oplossing te komen! 

Heb het door jou aangegeven formulier ingevuld. Nu afwachten op reactie. Dankjewel voor de informatie.

Heb het door jou aangegeven formulier ingevuld. Nu afwachten op reactie. Dankjewel voor de informatie.

Graag gedaan @tabaksbaars en ik hoop uiteraard op een voor jou goede uitkomst! 🙏🏻

Reageer