Skip to main content

Vandaag voor de 4e dag geen internet en tv. Het alarmlampje brand. Kpn monteur is langs geweest maar er komt totaal geen signaal meer binnen dus het probleem ligt buitenshuis. Mogelijk een stekkertje los in een kast in de wijk of problemen ondergronds…

Bijzonder dat ik nu moet wachten tot er contact opgenomen gaat worden door een extern bedrijf van de glasvezel. En er geen afspraak ingepland kan worden.

 

@D. Geluk Dat is inderdaad bijzonder vervelend. Wanneer het een storing betreft die meerdere klanten betreft zal daar dan één monteur voor worden aangestuurd en geen individuele afspraken gemaakt. Je hebt dus al contact gehad met de Technische Dienst van KPN?


Technische dienst weet ik niet…alleen met de monteur(maar dat bedoel je misschien met technische dienst?) en iemand van de het 0800-0402.  Naar mijn  weten gaat het niet om een storing van meerdere klanten. (Mijn buurman heeft wel gewoon glasvezel  internet van kpn)

Ik hoop gewoon dat er zsm iemand contact op gaat nemen. Super vervelend als er geen vervolgafspraak gepland kan worden en je moet afwachten wanneer het opgelost gaat worden.

1 dagje zonder is nog te overbruggen, maar 4 of langer is wel heel vervelend in deze tijden waarop we niet meer zonder kunnen.🙈

 


Ik heb de melding bekeken en er moet inderdaad extra onderzoek plaatsvinden voordat er een monteur kan worden aangestuurd. Heb je ook mobiele nummers van KPN? Dan activeer ik daar een noodbundel op.


Extra Onderzoek plaatsvinden voordat er een monteur wordt aangestuurd? Dat is niet wat mij is verteld. Volgens de monteur die zaterdagochtend is langs geweest zou er maandagochtend direct contact opgenomen worden om een afspraak te maken met een monteur die over de kast in de wijk gaat en verdere metingen zal doen.

Helaas is de ochtend al voorbij en is die belofte niet waargemaakt…

Ik heb geen mobiele telefonie van kpn, dus aan een noodbundel  heb ik niks. De monteur had het er zaterdag wel over dat ik een noodpakket kan aanvragen. (Dongel en digintenne??)Dat heb ik zaterdag niet gedaan omdat ik goede hoop had dat het maandag opgelost zou worden en het pakket er dan waarschijnlijk ook pas dinsdag zou zijn. Nu denk ik dat ik hem toch maar ga aanvragen