Skip to main content

Sinds vanmorgen 31/12 doet de noodrouter van alcatel het niet meer 

heb het kpn nummer gebeld en ingesproken om date noodpakket te verhogen dat zou dan moeten werken maar werkt niet 

vanavond een oud en nieuw feest en de muziek gaat via spotfy dus de paniek neemt hier wel toe 

kan iemand mij helpen ? 
mvg Ed 

 

Hoi @Edvw 

De snelste optie op dit moment, is even bellen met de storingsdienst van KPN.
Deze zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen of problemen.
Bel dus even 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb een storing en je wordt doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst (technische dienst) van KPN.

Ik zou sowieso niet in paniek gaan raken, maar gewoon gaan genieten van een heerlijke oliebol.
De medewerker zal je wel vertellen, welke weg het best genomen kan worden.

Oh ja, je zou voordat je gaat bellen ook nog eerst de Alcatel router volledig kunnen resetten, om te zien of dat het probleem voor je oplost.
Zo niet, dan gewoon even bellen!

Ik wens je alvast een fijn Oud & Nieuw toe!


Hallo Michel 

allereerst bedankt voor je reactie 

het bleek aan een opgebruikt data te liggen van het noodpakket en de helpdesk van kpn is op zondag tegenwoordig gesloten 

uiteindelijk was er een kpn winkel open en ben daar meerdere keren geweest om het probleem te verhelpen maar helaas tegoed konden ze in de winkel niet opwaarderen dus heb uiteindelijk een data abb afgesloten toen naar huis was inmiddels 17:00 en de router deed het niet dus met een hotspot oud en nieuw gevierd 

2 dagen later bleek dat ze in de winkel de pincode niet verwijderd hebben van mijn nieuwe simkaart 

al met al dus een heel gedoe en nu maar hopen dat het 8 januari weer gaat werken zit inmiddels  vanaf 21 november met niets dus hoe dit alles en het verkrijgen van het noodpakket wat 3 weken duurde opgelost gaat worden door kpn ben ik wel benieuwd naar 

mvg en bedankt voor je hulp 😉👍


Vaak reageert kpn ook nog we is op berichten op dit forum maar helaas 

vandaag 8 jan zou het glasvezel gerepareerd worden maar helaas niemand te zien dus wordt weer niet gerepareerd vandaag 

graag een update kpn ? 


Vaak reageert kpn ook nog we is op berichten op dit forum maar helaas 

vandaag 8 jan zou het glasvezel gerepareerd worden maar helaas niemand te zien dus wordt weer niet gerepareerd vandaag 

graag een update kpn ? 

De dag is nog maar net begonnen @Edvw 


Vaak reageert kpn ook nog we is op berichten op dit forum maar helaas 

vandaag 8 jan zou het glasvezel gerepareerd worden maar helaas niemand te zien dus wordt weer niet gerepareerd vandaag 

graag een update kpn ? 

Hoi @Edvw 

Als je graag meer informatie wilt, omtrent de reparatie van het glasvezel en ook wanneer de monteur hiervoor langs komt, kun je het beste even contact opnemen met KPN Netwerk.

KPN netwerk is het bedrijf die zorg draagt voor het aanleggen, onderhouden en repareren van het glasvezelnetwerk, niet KPN de provider.
KPN netwerk kun je bellen op het telefoonnummer: 0880 06 37 44
Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur


Hallo Michel 

allereerst bedankt voor je reactie 

het bleek aan een opgebruikt data te liggen van het noodpakket en de helpdesk van kpn is op zondag tegenwoordig gesloten 

uiteindelijk was er een kpn winkel open en ben daar meerdere keren geweest om het probleem te verhelpen maar helaas tegoed konden ze in de winkel niet opwaarderen dus heb uiteindelijk een data abb afgesloten toen naar huis was inmiddels 17:00 en de router deed het niet dus met een hotspot oud en nieuw gevierd 

2 dagen later bleek dat ze in de winkel de pincode niet verwijderd hebben van mijn nieuwe simkaart 

al met al dus een heel gedoe en nu maar hopen dat het 8 januari weer gaat werken zit inmiddels  vanaf 21 november met niets dus hoe dit alles en het verkrijgen van het noodpakket wat 3 weken duurde opgelost gaat worden door kpn ben ik wel benieuwd naar 

mvg en bedankt voor je hulp 😉👍

 

Hoi @Edvw 

De storingsdienst van KPN is ook op zondag en feestdagen telefonisch bereikbaar 📞, bij storingen en problemen, dus 365 dagen per jaar!
Het beste kun je dan inspreken: Doorverbinden met een medewerker wegens een storing, aangezien het systeem dan pas beseft dat je een medewerker wenst te spreken.

Wel fijn om te lezen, dat je voor het grootste deel goed bent geholpen in een KPN winkel bij jouw in de buurt, want die waren gelukkig op oudjaarsdag gewoon geopend.
Alleen jammer dat ze de pincode waren vergeten te verwijderen.

Ik hoop 🙏🏻 uiteraard voor je, dat je internetverbinding snel weer is gerepareerd. 


Nee dat was vroeger op zon en feestdagen is kpn tegenwoordig gesloten 

Dat gaf de medewerker in de kpn winkel ook gelijk aan niemand te kunnen bereiken op zondag 

Vandaag zaterdag 13 jan 2024 is de internet verbinding nog steeds niet hersteld het zou maandag 8 jan gerepareerd worden maar niemand geweest of gezien op de plek waar het stuk getrokken is 

ook is er hoe verrassend niets gecommuniceerd door kpn 

we wachten verder af of het in 2024 zomaar gaat lukken 


Dan zijn ze niet goed op de hoogte. Voor storingen waarbij niks meer werkt is KPN 24/7 bereikbaar.


Gisteren noodpakket kpn ontvangen, glasvezelprobleem. Tv werkt maar minirouter alcatel,

zonder handleiding,

geeft na 15 seconden de geest dus krijg hem niet aanneemt gang. Zakelijk contract maar geen hulp 


@Bert Oomen  als je via het forum graag geholpen wilt worden met de instelling of werking van je noodpakket kun je het beste even een nieuw topic aanmaken.
Als je hierover liever contact hebt met de klantenservice kun je met ons bellen op 0800-0403 voor zakelijke abonnementen of 0800-0402 voor particuliere abonnementen