Skip to main content

Vanaf begin deze week klant bij KPN en het verloopt niet goed so far.

 

Gisteren alle producten gekregen, aangesloten vandaag en nog steeds geen internet. Ik zie 2 lampjes branden op de modem en internet knipperen. Al gebeld, kreeg te horen dat ik maar even moest wachten.

 

kan iemand mijn internet activeren? Wacht al uren en heb het echt nodig voor werk 

Vanaf begin deze week klant bij KPN en het verloopt niet goed so far.

 

Gisteren alle producten gekregen, aangesloten vandaag en nog steeds geen internet. Ik zie 2 lampjes branden op de modem en internet knipperen. Al gebeld, kreeg te horen dat ik maar even moest wachten.

 

kan iemand mijn internet activeren? Wacht al uren en heb het echt nodig voor werk 

 

 

Nou 2 keer gebeld, eerste keer behandeld alsof ik niet goed wijs was en de modem verkeerd had aangesloten met de verkeerde kabel. Maar liefst 30 minuten aan de telefoon gehangen. Tweede keer kon me ook niks verteld worden en een monteur gekregen voor maandag. 
 

Heb nu al spijt dat ik ben overgestapt, ik probeer het nog een keer vanavond en mochten ze geen oplossing hebben ga ik morgen lekker opzeggen.

 

Dit is toch geen service, wordt door de verkoop afdeling gezegd dat aansluiten geen probleem is bij mij en ik de juiste aansluitingen heb. Zodra ik het binnen heb blijkt het toch ineens niet te lukken. 
 

voor alle “service” medewerkers van KPN, verschrikkelijke ervaring. Stap morgen over naar Ziggo 


 

 


Hoi @CD2256, welkom hier. 

Dat is geen goede start inderdaad. Had natuurlijk niet zo mogen lopen. Ik hoop dat er gisteren een monteur is geweest en dat nu alles werkt zoals verwacht.  

Zo niet en mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.