Skip to main content

Hallo,

Sinds deze morgen rond 5:00 hebben we geen verbinding meer op alle diensten. Ik zie dat omdat ik op dat moment een signaal van de nas heb gekregen dat de verbinding is weggevallen. Op de Experia box brand het lampje ‘Service’ oranje. Ook na meerdere keren opnieuw opstarten van het modem. Graag z.s.m. weer een werkende verbinding. Een aantal weken geleden hetzelfde probleem diverse keren gehad en gemeld.

Hoi @Krauwie, dat het probleem terugkomt is niet prettig natuurlijk! Met de gegevens in je profiel heb ik direct even gekeken naar de verbinding en er lijkt inderdaad nog geen verbinding te zijn. Heb je het modem ook al een reset gegeven

Op het moment dat je een verbrekende verbinding ervaart is het het beste om met ons te bellen (0800-0402), een collega kan de verbinding dan direct samen met je nakijken terwijl het niet werkt. Als we het achteraf bekijken kunnen we niet zien wat er was, waardoor het moeilijker is om de oorzaak te vinden.


Jammer, ik had toch echt geschreven: ‘Ook na meerdere keren opnieuw opstarten van het modem’ Ik zal gaan bellen...


Dat las ik inderdaad. Een herstart en een reset zijn echter 2 verschillende dingen (zoals je ziet als je op de link in mijn vorige bericht klikt), vandaar die specifieke vraag. Als je die reset niet hebt gedaan is de kans groot dat de collega aan de lijn je diezelfde vraag zal stellen. Ik ga er vanuit dat het via het telefonische contact opgelost kan worden of vervolgstappen in gang worden gezet die daarvoor nodig zijn.