Skip to main content

Ik heb een probleem met de experia box v8, alle lampjes knipperen en heb geen internet meer. Is hier een oplossing voor? Heb alle kabeltjes eruit gehad en gereset maar niks werkt.

Ik heb een probleem met de experia box v8, alle lampjes knipperen en heb geen internet meer. Is hier een oplossing voor? Heb alle kabeltjes eruit gehad en gereset maar niks werkt.

Hallo @Maus56 draai de wifi-manager binnen de thuis-app en je komt hoogstwaarschijnlijk in aanmerking voor een nieuw modem.

Succes.

 


.


Ik heb een probleem met de experia box v8, alle lampjes knipperen en heb geen internet meer. Is hier een oplossing voor? Heb alle kabeltjes eruit gehad en gereset maar niks werkt.

Hallo @Maus56 draai de wifi-manager binnen de thuis-app en je komt hoogstwaarschijnlijk in aanmerking voor een nieuw modem.

Succes.

bedankt voor de tip, heb de WiFi manager gedaan en kan morgen de nieuwe modem ophalen bij het afhaalpunt.


Hoi @Maus56. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen internetverbinding hebt op jouw ExperiaBox v8. Goed om te lezen dat je vandaag al een nieuwe kan ophalen. Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?


bedankt voor de tip, heb de WiFi manager gedaan en kan morgen de nieuwe modem ophalen bij het afhaalpunt.

Wel bijzonder... als u geen internet meer heeft zou u de WiFi Manager niet meer kunnen doen. Hoe heeft u dat dan gedaan? 


bedankt voor de tip, heb de WiFi manager gedaan en kan morgen de nieuwe modem ophalen bij het afhaalpunt.

Wel bijzonder... als u geen internet meer heeft zou u de WiFi Manager niet meer kunnen doen. Hoe heeft u dat dan gedaan? 

Via m’n telefoon op 4g, werkt blijkbaar ook.


Hoi @Maus56. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen internetverbinding hebt op jouw ExperiaBox v8. Goed om te lezen dat je vandaag al een nieuwe kan ophalen. Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?

Hoi, probleem is verholpen met de nieuwe modem. Alles werkt weer.


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen! 😊