Skip to main content

Alle poorten om de wifiversterker aan te sluiten zijn bezet

  • June 17, 2020
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

alle poorten om de wifiversterker aan te sluiten zijn al bezet. En dan?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

June 17, 2020

alle poorten om de wifiversterker aan te sluiten zijn al bezet. En dan?

Hallo @ErwinPep  met een switch krijg je extra poorten, bijvoorbeeld deze (Netgear GS105E) in de KPN webshop.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 17, 2020

alle poorten om de wifiversterker aan te sluiten zijn al bezet. En dan?

Hallo @ErwinPep  met een switch krijg je extra poorten, bijvoorbeeld deze (Netgear GS105E) in de KPN webshop.