Skip to main content

Hoi,

Waar ik woon in de Neder Betuwe bieden ze nog geen glasvezel van KPN aan maar wel van de Delta dus hebben we gekozen om gebruik te maken van de glasvezel van Delta. Onze provider is nu de KPN.

Nu is mijn vraag kan ik bij KPN blijven of ben ik verplicht om over te stappen naar de Delta zo ja kan ik na een periode weer overstappen op de KPN of zijn daar dan kosten aan verbonden?.

Stel dat ik over moet naar de Delta kan ik dan nog tijdelijk gebruik maken van mijn e-mail adressen van KPN en hoe lang kan dit?.

 

Groetjes H.

KPN levert niet over glasvezel van Delta. KPN blijft gewoon over de telefoonlijn leveren.

Als u graag een verbinding over glasvezel wilt, dan zult u dus over moeten stappen naar Delta. 

Misschien heeft u bij Delta een handtekening gezet onder een contract. Of telefonisch ergens akkoord op gegeven. Dan zult u dus ook over moeten.

Als u bij Delta het contract uitgediend heeft kunt u weer terug naar KPN. KPN zal dan weer gewoon over de telefoonlijn leveren. 


Via https://netwerk.kpn.com/ kun je controleren wanneer KPN op jouw adres glasvezel gaat leveren @Glasvezel aangelegd 

KPN mailaccounts blijven theoretisch nog maximaal een half jaar beschikbaar.

Als je toch bij KPN wilt blijven annuleer dan de order bij Delta, zie hun voorwaarden voor de (on)mogelijkheden.

 


Onze provider is nu de KPN.

Is daar nu iets mis mee ? Wat werkt er niet goed (genoeg) naar je/uw eigen ervaring ?
Snelheid : boven een bepaalde ondergrens is de (extra) snelheid niet van belang voor normaal gebruik.

Â