Skip to main content

Hallo ik krijg iederekeer telefoon van Ziggo met mooie aanbiedingen ik heb nu alles bij kpn en mobiel kpn prepaid kunnen jullie mij ook een aanbieding geven ik zou het zonde vinden als ik overstap naar Ziggo en jullie ook een mooie aanbieding hebben graag hoor ik van jullie groet Harold Scheurwater.

Hallo @hrscheurwater , als je tevreden bent met KPN blijf je gewoon.

Toen je bij KPN kwam heb je toentertijd ook van een mooie aanbieding gebruik gemaakt. Dat kan KPN niet blijven doen, want dan gaan de tarieven omhoog en wordt het een ‘sigaar uit eigen doos’.

 


Hoi @hrscheurwater, welkom hier. 

Je geeft aan nog een prepaid telefoon te hebben. Die kun je nog omzetten in een abonnement.  Als je hier over wilt sparren kun je het beste even bellen met 0800-0402 of even langs de winkel. 


Ik ben nog een beetje aan het rond kijken bij sim only krijg ik onbeperkt bellen en 5 +5gig internet en 150 sms voor 10 euro kunt U mij zeggen wat ik bij jullie krijg ik heb nu een prepaid van kpn


Ik ben nog een beetje aan het rond kijken bij sim only krijg ik onbeperkt bellen en 5 +5gig internet en 150 sms voor 10 euro kunt U mij zeggen wat ik bij jullie krijg ik heb nu een prepaid van kpn

Hallo @hrscheurwater , dat kun je terugvinden op de website van KPN.

 


Dit is wat we op dit moment hebben. Als je hier nog vragen over hebt, mag je altijd bellen met 0800-0402 of langs de winkel.Â