Skip to main content

Alles-in-1 pakket omzetten naar nieuwe versie abonnement

  • July 10, 2019
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

ik heb een alles-in-1 pakket voor 54 euro. Het nieuwe standaardpakket is 52,50. Kan ik zomaar overstappen?

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 10, 2019
ik heb een alles-in-1 pakket voor 54 euro. Het nieuwe standaardpakket is 52,50. Kan ik zomaar overstappen?
Heb ik ook. Maar bij het nieuwe pakket komt wel nog een euro bij voor de telefoonaansluiting. Blijft een verschil van 50 cent per maand...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
Hoi Gerard, welkom hier.

Nick legt dit goed uit. Ik kan dit uiteraard voor je in orde maken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 11, 2019
Hoi Gerard, welkom hier.

Nick legt dit goed uit. Ik kan dit uiteraard voor je in orde maken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Je mag mij ook migreren naar de nieuwe abonnementsvorm met daarbij een nieuw jaarcontract en uiteraard 6 maanden actiekorting + 3 maanden gratis Netflix 😍

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hoi Gerard, welkom hier.

Nick legt dit goed uit. Ik kan dit uiteraard voor je in orde maken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Je mag mij ook migreren naar de nieuwe abonnementsvorm met daarbij een nieuw jaarcontract en uiteraard 6 maanden actiekorting + 3 maanden gratis Netflix 😍


In de meest letterlijk zin mag ik dat niet. 😁