Skip to main content

Zelf ben ik sinds 16 Augustus 2023 officieƫl overgestapt naar KPN (met het idee dat het goedkoper zou zijn), echter heb ik nu al dik bijna 2 maanden geen internet verbinding.

Ik heb een "Modem KPN Box 12" met glasvezel verbinding gekregen (Plug&Play).

Het pluggen gaat prima maar geen play helaas. Tevens brandt het Glasvezel kastje zelf ook met het lampje *alarm*, wat ik heel apart vind, gezien ik het kastje nooit heb aangeraakt sinds dat men het geĆÆnstalleerd heeft in de meterkast.

Zodoende heb ik maar alles aangesloten zonder gebruik te maken van het glasvezel verbindingĀ (hĆ©, met de veronderstelling dat ik dan maar minder snel internet heb en toch nog IETS kan hebben in huis, waaronder ook Wi-fi), echter ook dit is geen oplossing.

Lampjes op de modem die branden wel, maar ik heb dan geen Ethernet verbinding op de PCĀ  en maar "beperkt wi-fi" op mijn telefoon, en laat staan mijn TV want tja, die moet ook internetĀ hebben om te werken, wat dus non-existend is voorĀ bijna 2 maanden.

Nou heb ik in de forum gelezen dat je ook op je modem zou kunnen inloggen met een bepaald IP adres of iets, echter dat adres is niet meer toegangkelijk..... en als ik KPN hulplijn bel dan word er kortweg gezegd "hier heeft u een link via sms, kijk maar wat je doet" ook weer een beetje jamer zo.

Ik zou heel graag iemand willen spreken van KPN zelf, die eventueel op afstand zou kunnen inloggen op mijn modem, want ik heb zelf namelijk het vermoeden dat er een aantal dingen niet goed staan ingesteld binnen de modem zelfĀ en gezien ik er niet op kan inloggen, wellicht dat iemand van technische dienst dat zou kunnen.

De modem is kwestie is een:

Modem KPN Box 12

P/N: 253971571

Serial: LK23062ME581133

@MAC: CC5830D2ADD0

Voo de eventuele wifi naam/wachtwoord en admin wachtwoord, verstuur ik deze per persoonlijk bericht. Ik ga niet ALLES hier delen met de wereld hĆ© 😉.

Via deze weg hoop ik welĀ een oplossingĀ te krijgen en anders zou ik graag de optie willen hebben om de resterende maanden datĀ mijj abbonomentĀ nog loopt, af te kunnen kopen.

Op die manier kan ikĀ weer terug kan naar mijn vorige provider zonder dubbele betalingen of wat dan ook.

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

Ā 

Chris

Ā 

NouĀ @ChrismenĀ dat gaat dus helemaal niet goed.Ā  Omdat het ledje alarm belt lijkt het me verstandig om de klantenservice 0800-0402 te bellen.Ā  Spreek in : ik heb een storing. Dan zou je een mens aan de telefoon moeten krijgen. En zeg alleen maar dat het ledje alarm brandt. Dan zouden ze echt in aktie moeten komen.Ā 

Ā 


Hi @Chrismen! Welkom op het forum.Ā 

Mag ik vragen of het binnen die 2 maanden niet gelukt is contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402? Of er een andere reden is waarom het zo lang heeft geduurd voordat er aansturing vanuit ons is gedaan?Ā 

Mocht het nog steeds niet lukken dan help ik je graag. Wil je in dat geval wel je profiel invullen?Ā