Skip to main content

SCHANDALIG!!!! Factuur met €10.93!!! VERHOOGD. Tuurlijk een abonnement moet je betalen maar PODVERDORRIE 21% BTW over hét factuurbedrag. 

Betaald nu PER MAAND €63.00 ALLEEN AL AAN televisie (waarvan je pas later merk dat terugkijken en opnemen etc NIET IN JE PAKKET ZIT!!) en internet. 

Mobiel abonnement per maand €34.13. Wat redelijk goed bedrag is. 

Totaal aan KPN moet ik €97,13 PER MAAND BETALEN, EN MEESTAL IS DE SERVICE WAARDELOOS!. Op de klantenservice geven oplossing! Door goed advies om misschien hét pakket aan te passen etc! 

Ben inmiddels bij andere providers aan het informeren voor het zelfde abonnement maar betaalbaar! 

Voor die 21 % BTW moet je bij de overheid zijn.

Terugkijken zit al in het basisaanbod van televisie. Dat heeft iedereen dus.

En bij overstappen wel de basale abonnementen vergelijken. Dus niet direct de extra zenderpakketten meenemen in het vergelijk en dan bij de andere providers alleen blindstaren op hun basale pakketten. En dan maar even bv een pluspakket of Belonbeperkt over het hoofd zien.

Dan kom je bij een andere provider ook van een koude kermis thuis.

€ 63 voor je internetabonnement met televisie vind ik nog reuze meevallen. Alles in één Instap? Een tweede ontvanger én opnemen erbij is € 9,99. Dan kom je op jouw bedrag.

Denk dat je bij een andere provider juist niet goedkoper uitkomt.

Bij Ziggo zit opnemen alleen in het duurste pakket (met de Mediabox Next) en met maar één ontvanger van bv 2. De 2de geleverde (Humax 5300c) kan niet eens pauzeren. Opnemen en kijken van opnamen alleen via de eerste (Next) en via Ziggogo. Extra ontvangers ook bij Ziggo € 5 en dat is dan dus die Humax die alleen lineair kan weergeven.

Kleine waarschuwing; bij T-mobile wordt opnemen op dit moment (al maanden) niet geleverd omdat ze de juiste apparatuur niet hebben.


Dit in interessante info om te weten @PeterG 👍 Je vraagt je soms wel eens af waarom mensen overstappen en dan vraag je er naar. Maar dat je bij Ziggo dus maar op 1 tv interactieve tv hebt, dat had ik nog niet gehoord.


Even los van wat TS betaald: de vraag is ook waarom zijn/haar factuur met €10,93 wordt verhoogd. Er moet dus meer aan de hand zijn (pakketaanpassing?). De aangekondigde prijsstijging geldt nog niet.


Eigenlijk dan wel weer wonderlijk dat je 34 euro voor mobiel een redelijk bedrag vindt…. Is dat alleen je abo of abo+afbetaling? Maar dan nog vind ik dat bijna het dubbele van wat ik nog acceptabel vind voor mobiel.


Hi M. 

Het verschil van €10.- kan nooit komen door de prijsverhoging. Ik zie echter dat er op de factuur waarop dit staat het bedrag over de periode 23 mei t/m 27 jun gaat, meer dan de gewoonlijke maand die in rekening wordt gebracht en wat dus het hogere bedrag op deze factuur kan verklaren. 

Kan het kloppen dat je de factuurdatum hebt laten aanpassen naar later op de maand? 


M, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.