Skip to main content
Vraag

Apparatuur al terug gestuurd maar nu bericht dat ik er voor moet betalen

  • June 25, 2026
  • 0 reacties
  • 9 keer bekeken

 

Goedemorgen,

Heb de apparatuur allang teruggestuurd. (de zelfde week van ontvangst)

Vreemd dat ik nu die melding krijg, dat ik €60,00 moet betalen.

Heb de vorige herrinnering genegeerd omdat er opstond als je hem al verstuurd hebt hoef je niet te reageren.

jullie kenmerk is ***/II_056bL

 

Vriendelijke groet Pieter Verhorst

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy