Skip to main content
Vraag

Apparatuur al terug gestuurd maar nu bericht dat ik er voor moet betalen

  • June 25, 2026
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Goedemorgen,

Heb de apparatuur allang teruggestuurd. (de zelfde week van ontvangst)

Vreemd dat ik nu die melding krijg, dat ik €60,00 moet betalen.

Heb de vorige herrinnering genegeerd omdat er opstond als je hem al verstuurd hebt hoef je niet te reageren.

jullie kenmerk is ***/II_056bL

 

Vriendelijke groet Pieter Verhorst

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@pieterwifi. Welkom op de KPN Community! Niet fijn dat je nu weer een herinnering krijgt waarin wordt gedreigd met kosten. 

Ik kan je wel verzekeren dat je niet hoeft te betalen voor de hardware als je het opgestuurd hebt en het verzendbewijsje hebt bewaard (of een foto hebt gemaakt ervan). Ik raad je aan nog even af te wachten of er echt een rekening op je deurmat of in je inbox beland. Als dat toch gebeurt dan kun je contact opnemen met onze helpdesk en kan het opgelost worden. Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt dan teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.