Skip to main content

Ik heb sinds een half jaar KPN internet via glasvezel. Dat draait probleemloos met mijn eigen apparatuur. Daarom staat hier een KPN doos met ongebruikte apparatuur: modem en glasvezelkastje. Kan ik deze doos met apparatuur retour sturen? Dan kunt u die voor een andere klant gebruiken.

@Bart1401385018 De door KPN toegestuurde apparatuur moet niet worden teruggestuurd. Deze is nodig en moet worden aangesloten als er een storing o.i.d. is, zodat KPN dan kan kijken wat er eventueel mis is.

Stuur je de apparatuur toch terug, dan zal KPN dit zien als een opzegging van het abonnement.

Piet.   


OK. Da’s duidelijk. Dan wordt de KPN-apparatuur meterkastvulling.

Gelukkig nooit storingen hier.


Mocht je ooit je kpn abo opzeggen, dan zal kpn je vragen de boel terug te sturen en dan is het handig dat je 'm nog hebt. 


Ik raad het aan om de apparatuur van KPN niet terug te sturen. als je eigen modem gebruikt voor jouw internet abonnnement. Want als je storing krijgt dan raad ik aan om eerst de experiabox aan te sluiten en testen of jouw verbinding werkt. Als jouw verbinding werkt via de experiabox, Dan is jouw verbinding in orde. Sluit daarna jouw eigen modem aan kijk in de instellingen van jouw modem niks verkeerd staat.

Let op: KPN helpdesk geeft geen support voor jouw eigen modem.