Skip to main content

ik heb twee Arcadyan wifi versterkers. Eén van de twee geeft het groene lampje voor spanning aanwezig enhet blauwe lampje voor wifi signaal. maar het tweede groene lampje gaat niet aan. normaal gaat dat lampje uit als er geen apparatuur is dat gebruik maakt van deze wifi versterker. ik zit naast de versterker met mijn ipad en smartphone, maar het lampje gaat niet aan. Ik vraag mij af of deze versterker stuk kan zijn? ik heb vanaales geprobeerd, maar niets helpt. Gisteravond is rond 19u wel een plotselinge herstart geweest van de interactieve TV decoder. Kan dit daarmee te maken hebben?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heb je em al gereset?


Ja, meerdere keren gereset.


Heb je al ingelogd op de versterkers? Het zijn dr kleine zwarte toch?


Zet de andere Experia WiFi eens uit. Als jij nu met de iPad naast die Experia WiFi gaat staan, gaat het lampje dan wel aan?


Standaard is de Experia Wifi te benaderen via 192.168.2.150. Je logt in met admin als gebruikersnaam. Het wachtwoord vind je onderop de Experia Wifi (web password) waarvan het blauwe ledje knippert. 


Geen idee wat er gebeurt, maar zojuist is het uiterst recht groene lampje aan gegaan. Wel staat het ‘services’ lampje op de experiabox nu rood…..

b

vaag allemaal


Het zijn idd de zwarte versterkers....


Is het lampje service nog steeds rood?


Alles lijkt weer normaal. Ik denk dat een update plaatsvonden, op het moment van de problemen. De router en de versterkers zette ik uit. Daarna startte ik eerst de router. Na een tijdje startte ik versterker 1. In de opstart van versterker 1 ging het eerste groene lampje even rood/oranje branden. Daarna kwam alles in een normale situatie. Na opstart versterker 1 startte ik ook versterker 2. Alles functioneert weer.

 

bedankt voor je support joep1965!


Reageer