Skip to main content

Op 18 november had ik een overstap geregeld van odido gkasvezel naar kpn glasvezel 1Gb. 

Nu werd op 19 december door odido het internet uitgeschakeld ondanks de overstapservice en heb tot op heden nog altijd mijn installatiepakket niet ontvangen.

Ik heb inmiddels al zes keer gebeld met de klantenservice. Deze hebben mij een noodpakket gestuurd die ik ondertussen binnen heb, installatiepakket dus nog niet. Maar elke keer wordt mij de toezegging gedaan dat een ticket werd verstuurd naar de backoffice en dat deze contact legt met mij. DIT IS TOT OP HEDEN OM WAT VOOR REDEN NIET GEBEURD. 

Ik ben echt radeloos op het moment over wat te doen: klantenservice blijft maar zeggen dat ze enkel tickets kunnen maken en backoffice is niet direct te bereiken. Het is alsof mijn tickets in een zwart gat worden gezogen. 

Ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen of er oplossingen/andere opties zijn om dit mogelijk op te kunnen lossen. Is het annuleren van de bestelling misschien het beste?

Ik hoor graag van jullie.

 

Hi @Tommusdebommus en welkom op het forum.

Begrijpelijk dat je wilt weten waar je aan toe bent. Zeker als je het installatiepakket nog niet eens binnen hebt.

Als er een ticket is doorgezet naar de backoffice dan zou je hier sowieso bevestiging van moeten ontvangen per SMS en/of e-mail. Heb je die wel binnen?
In sommige gevallen krijg je per e-mail ook het directe nummer van de backoffice met een pincode waarop je hen rechtstreeks kunt bereiken. Heb je die niet toevallig ontvangen?

Zo niet en mocht er nog geen duidelijkheid zijn, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt?
Dan kan ik op onderzoek uit.


Hoi Sanne, fijn dat je reageert! Ik heb van de klantenservice geen enkele keer een SMS of mail ontvangen. Ik heb het forumprofiel aangevuld. Hopelijk kun  je me verder helpen. In ieder geval een goed nieuwjaar gewenst! 


Hi @Tommusdebommus! Excuses voor de late reactie, hopelijk heb je een goede jaarwisseling gehad. ✨

Ik heb gekeken hoe het er nu voor staat en zie dat er gisteren contact met je is geweest waarna er voor vandaag een monteur is ingepland. 
Is die inmiddels langs geweest en werkt alles nu zoals het moet? 


Hey @Sanne_M , ik ben inmiddels gebeld door de backoffice en die hadden geregeld dat er een monteur met installatiepakket langs is geweest. Ik heb dus inmiddels een werkende glasvezelverbinding! Dank voor je hulp! 😄


Gelukkig. Fijn dat alles nu werkt en bedankt voor het laten weten! 

Veel plezier met je diensten. 😁 Mocht je in de toekomst nog eens ergens vragen over hebben, maak gerust een nieuw topic aan!