Skip to main content

Wij hebben thuis wifi versterkers van kpn, ik wil er graag 1 op me kamer hebben maar mijn vraag is, stel hij is gewoon draadloos verbonden met de router, kan je dan in de ethernet port een ethernet kabel stoppen om op een apparaat bedraad internet te krijgen?

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Bij de SuperWifi kan dat inderdaad ja. Ik heb dat vorige week even kort getest en volgens mij werkte dat.

Je kunt zo echter geen tv ontvanger aansluiten. Bij de Experia WiFi werkt dit uiteraard niet, die kunnen niet draadloos verbonden zijn.


Je kunt zo echter geen tv ontvanger aansluiten. 

Hier in een ander topic klik hier claimt iemand van wel, maar hoe betrouwbaar dat via WiFi verloopt….?? En of dat überhaupt zo bedoeld is, zal een KPN moderator moeten zeggen.


Hoi @Daan.sch. Welkom op het KPN Forum. Welkom op het KPN Forum! Welke Wifi versterker wil je draadloos aansluiten? Als het om de KPN SuperWifi gaat en je hebt de eerste versterker bekabeld aangesloten, dan kan je de tweede draadloos verbinden. Je kan (op dit moment nog) een apparaat of tv-ontvanger bekabeld aansluiten op de KPN SuperWifi. We kunnen geen garantie geven dat het goed functioneert, omdat dit afhangt van de kwaliteit van de onderlinge draadloze verbinding. 


Hoi @Daan.sch. Welkom op het KPN Forum. Welkom op het KPN Forum! Welke Wifi versterker wil je draadloos aansluiten? Als het om de KPN SuperWifi gaat en je hebt de eerste versterker bekabeld aangesloten, dan kan je de tweede draadloos verbinden. Je kan (op dit moment nog) een apparaat of tv-ontvanger bekabeld aansluiten op de KPN SuperWifi. We kunnen geen garantie geven dat het goed functioneert, omdat dit afhangt van de kwaliteit van de onderlinge draadloze verbinding. 

We hebben geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer