Skip to main content

KPN bied nu gratis wifi verstekkers aan als je nu een abonnement neemt.

Maar als je al 37 jaar klant bent en al meerdere malen een klacht hebt ingediend dat de wifi vaak uitvalt en ook de wifi-manager geeft lage aantallen kunnen ze je niet verder helpen aan het personeel ligt het niet maar KPN is niet echt klantvriendelijk meer.

Nu eindelijk wordt er twee versterkers toegestuurd maar wel met een draad wat erg jammer is terwijl ze ook draadloze versterkers hebben.

Wij denken er nu over, na 37 jaar om toch maar eens over te stappen naar een andere aanbieder

Wees blij dat u de bekabelde versie krijgt. Dan heeft u het minste signaalverlies. Het is wel wat werk om die kabels te trekken maar het resultaat is super wifi:wink:


Had u gevraagd om draadloos? Die zijn namelijk duurder. 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/

 

 


KPN bied nu gratis wifi verstekkers aan als je nu een abonnement neemt.

Maar als je al 37 jaar klant bent en al meerdere malen een klacht hebt ingediend dat de wifi vaak uitvalt en ook de wifi-manager geeft lage aantallen kunnen ze je niet verder helpen aan het personeel ligt het niet maar KPN is niet echt klantvriendelijk meer.

Nu eindelijk wordt er twee versterkers toegestuurd maar wel met een draad wat erg jammer is terwijl ze ook draadloze versterkers hebben.

Wij denken er nu over, na 37 jaar om toch maar eens over te stappen naar een andere aanbieder

 

die dingen worden niet met draad toegestuurd

zorg gewoon zelf voor een goede accespoint

37 jaar pff ptt isdn eindelijk adsl 200kb nu glasvezel door het stront (drukriool)

ik heb gelukkig glasvezel van kpn nu

en een eigen fritbox en een netgear r9000 voor de wifi en als “hoofd” router

het moet van beide kanten komen zeg ik maar

ik wil al jaren die gratis tesla maar dat is mijn droom (grapje)

@Hans en Marjonhoe wil je nou brakke wifi op pakken en door sturen

elke accespoint moet bekabeld aangesloten worden

HET kan wifi op pakken en door sturen

NA MIJN mening kun je dan beter de papieren krant pakken

 


Hoi @Hans en Marjon en welkom op het forum! Wegvallende wifi is geen pretje, dus wat mooi dat je gratis versterkers hebt ontvangen hiervoor. 🙂 Uit je bericht begrijp ik dat het hier om de Experia Wifi gaat, deze moeten inderdaad bekabeld aangesloten worden maar dat brengt ook voordelen met zich mee. 

Wees blij dat u de bekabelde versie krijgt. Dan heeft u het minste signaalverlies. Het is wel wat werk om die kabels te trekken maar het resultaat is super wifi:wink:

We hebben inderdaad ook draadloze versterkers, maar hier hangt wel een prijskaartje aan. Voor nieuwe klanten is dit een vorm van welkomstkorting, soortgelijke kortingen bieden we al jaren aan. Voor bestaande klanten hebben we de Wifi Manager en de mogelijkheid om op gratis apparatuur uit te komen in de vorm van de Experia Wifi die jij ook ontvangen hebt. Heb je deze aangesloten en is de wifi sindsdien verbeterd? 


Reageer