Beantwoord
Beƫindiging contract
Mijn contract loopt tot september 2019. Nu KPN een deel van mijn favorieten zenders niet meer door gaat geven maar wel de prijs opdrijft (meer betalen voor minder zenders) kan ik dan kostenloos veranderen van provider.
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @Lawaaipapagaai , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Op het moment dat je wil opzeggen, vanwege de zender-en prijswijzigingen, kan dat inderdaad. Echter heb je dan niet de mogelijkheid om een wensdatum aan te geven, je hebt gewoon nog een maand opzegtermijn. Zeg je op 31 mei op, dan zal je verbinding rond 30 juni / 1 juli worden opgezegd. In die tussentijd is er vast wel een provider die je diensten wil leveren.
Je kan ook een maand voordat je abonnement afloopt aangeven dat je overstapt. Sommige providers regelen die overstap dan voor je, en dan zit er als het goed is nog geen dag tussen de overname van de nieuwe provider. Dat betekent wel dat je pas per augustus 2019 de overstap kan regelen en per september 2019 overgaat. Je kan dan wel aangeven dat je later wil overstappen, maar dat zal waarschijnlijk niet de insteek zijn.
Bekijk origineelOp het moment dat je wil opzeggen, vanwege de zender-en prijswijzigingen, kan dat inderdaad. Echter heb je dan niet de mogelijkheid om een wensdatum aan te geven, je hebt gewoon nog een maand opzegtermijn. Zeg je op 31 mei op, dan zal je verbinding rond 30 juni / 1 juli worden opgezegd. In die tussentijd is er vast wel een provider die je diensten wil leveren.
Je kan ook een maand voordat je abonnement afloopt aangeven dat je overstapt. Sommige providers regelen die overstap dan voor je, en dan zit er als het goed is nog geen dag tussen de overname van de nieuwe provider. Dat betekent wel dat je pas per augustus 2019 de overstap kan regelen en per september 2019 overgaat. Je kan dan wel aangeven dat je later wil overstappen, maar dat zal waarschijnlijk niet de insteek zijn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.