Skip to main content

Met regelmaat haperend beeld, vooral ook viaplay, erg vervelend als je voetbal kijkt en ze staan om de paar seconden stil... ondanks glasvezel super slecht internet en vaak haperend beeld. Nota bene ook nog aangesloten door een monteur van kpn, laatste 5 jaar niet zo slecht meegemaakt.

Graag voorstel voor een oplossing 

 

Hoi @Marijke b, welkom op de community. Viaplay is een streamingdienst, dus die gaat via internet. Als het internet hapert verklaart dat het Viaplay deel ook. De informatie in je bericht is nog niet genoeg om met je mee te denken. Hoe gebruik je de internet verbinding, is dat draadloos of met een kabel? Als het draadloos is, heb je ook andere apparaten voor de Wifi zoals versterkers?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Het haperende beeld is niet alleen bij viaplay maar ook op andere zenders, volgens die mevrouw van kpn die ik vandaag sprak mankeert er iets aan de updates die niet goed uitgevoerd zijn, nu het kastje terug gezet naar fabrieksinstellingen, zou nu goed moeten zijn.

Ter informatie alles bekabeld en door monteur van kpn geïnstalleerd, werkt allemaal niet zoals ik gewend was en heb spijt dat ik overgestapt ben


Je zei dat het internet ook haperde, dat staat los van een update op de tv-ontvanger. Is dat het kastje wat je een reset had gegeven, of was dat het modem? Gaat het wel beter na de reset, of nog niet? Zo niet kan je het beste opnieuw bellen, en de internetverbinding benoemen zodat daar naar gekeken kan worden.