Skip to main content
Vraag

Bekabelde uploadsnelheid erg traag

• March 2, 2025
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een probleem met de uploadsnelheid van mijn verbinding. In mijn abonnement heb ik glasvezel, met de volgende upload en download specificaties:

Helaas als ik de speedtest doe, dan kom ik op onderstaande snelheden:

Hoe kan de upload zo laag zijn? De test is gedaan met een volledig bekabelde setup met Cat6 kabels.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Beste ​@MJdeKok haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Geef de modem een herstart en meet opnieuw, zie verder onderstaande link voor aanvullende hulp

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb een probleem met de uploadsnelheid van mijn verbinding. In mijn abonnement heb ik glasvezel, met de volgende upload en download specificaties:

Helaas als ik de speedtest doe, dan kom ik op onderstaande snelheden:

Hoe kan de upload zo laag zijn? De test is gedaan met een volledig bekabelde setup met Cat6 kabels.

Hoi ​@MJdeKok . Daar deugt iets niet inderdaad.  Heb je de adviezen van ​@JanD  en het kennisbank artikel al doorlopen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2025

Beste Erwin,

Ik heb alle stappen  doorlopen en gedaan (behalve kabels vervangen), maar nog steeds is mijn upload erg laag.

Ik snap er niet veel van.

Erwin van KPN
Moderator

Als je alles hebt doorlopen (inclusief een reset van alle apparatuur dus), wordt het tijd om een terugbel afspraak te maken e de verbinding door te laten meten door een collega.

Dat kan via: 

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2025

Dat ga ik doen.