Skip to main content

Hoi, ik ben ongeveer 2 maanden geleden telefonisch benaderd door KPN, omdat ik van Telfort naar KPN moest, ze deed mij een aanbieding omdat ik als nieuwe klant werd gezien en zou dit jaar voor de helft van de prijs krijgen en ik zou de wifi versterkers krijgen die door een monteur aan huis gratis zouden worden geïnstalleerd en pas weg zou gaan als overal de wifi goed was, en ik zou een jaar gratis Ziggo sport krijgen, helaas geen mailtje gehad van de monteur en nu ben ik sinds vandaag over en ook geen korting, is dit een misleidende manier om mensen niet naar de concurrentie over te laten stappen of zo?

Want vind dit waardeloos en zit al naar een andere provider te zoeken, ik hou niet van deze praktijken.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi, ik ben ongeveer 2 maanden geleden telefonisch benaderd door KPN, omdat ik van Telfort naar KPN moest, ze deed mij een aanbieding omdat ik als nieuwe klant werd gezien en zou dit jaar voor de helft van de prijs krijgen en ik zou de wifi versterkers krijgen die door een monteur aan huis gratis zouden worden geïnstalleerd en pas weg zou gaan als overal de wifi goed was, en ik zou een jaar gratis Ziggo sport krijgen, ...

Klinkt dit allemaal niet te mooi om waar te zijn? Er ging geen belletje rinkelen? 🤔

Nieuwe klanten krijg welkomstkorting of SuperWiFi's. Niet beide. En Ziggo sport heeft KPN helemaal nog nooit gratis voor een jaar weggegeven. KPN is de kerstman niet.


Waarom zou iemand dit dan aanbieden?

Daarom zei ik ook, is dit een geval van misleiding, ze wist al mijn gegevens hoefde ook niks te bewijzen of op te sturen, maar dat zou dus vandaag gebeuren, maar helaas was mijn vermoeden dus ook juist, ga wel op zoek naar een andere provider 😎.


Waarom zou iemand dit dan aanbieden?

Daarom zei ik ook, is dit een geval van misleiding, ze wist al mijn gegevens hoefde ook niks te bewijzen of op te sturen, maar dat zou dus vandaag gebeuren, maar helaas was mijn vermoeden dus ook juist, ga wel op zoek naar een andere provider 😎.

1 Om te scoren bij KPN intern
2 Als je die prijskorting hebt gehad, heb je ook een bevestiging van een jaarcontract gehad. Dus voor een andere provider moet je nog even een jaar wachten. 

Heb je jouw profiel al ingevuld in dit forum. Ze zullen wel niets terug kunnen vinden (geen onwil). Maar het is de moeite waard als een webcare medewerker(ster) een onderzoek doet want het klinkt dat je gewoon door de KPN medewerker bent misleid.

(Je had beter overigens een apart topic kunnen aanmaken)  


Hoezo apart topic?

Dit is toch een apart topic?

Of zit ik in iemand anders zijn topic😳.

En heb nog geen contract gehad.


Je bent dus geen nieuwe klant bij KPN geworden maar simpelweg gemigreerd van Telfort naar KPN, dan krijg je niks meer dan elke maand de factuur via KPN ipv Telfort.

 

En nee, je zit niet in een apart topic maar bent aangehaakt aan het topic van @EMdV .:wink:


Dus was gewoon een misleidend telefoontje zoals ik al dacht, KPN gaat het in ieder geval onderzoeken, want heb net gebeld, en sorry dat ik in het verkeerde topic zit😉.


Voor ons is het gebruik vaneen goed werkende WiFi (in het hele huis) van groot belang. Ik wacht de installatie dan af en de WifiManager ter controle doorlopen. Ik zal de monteur om advies vragen. Dank voor je reactie.

Inmiddels is alles dik in orde gekomen. De internetverbinding is uitstekend.


@Ikkezelf , Mooi dat ze gaan kijken wat er gebeurd is, in ieder geval ben je geen “nieuwe” klant geworden maar letterlijk ingelijfd tegen wil en dank.

En dat verkeerde topic, zo komt het ook voor elkaar toch, hoef je geen sorry voor te zeggen, als de mods het een probleem vinden moeten ze het maar afsplitsen, doen ze ook nog wat.:grin:

 

@EMdV , Goed nieuws dus, mooi dat het opgelost is.:wink:


@Ikkezelf Dit klinkt inderdaad als een fantastische aanbieding. Iets te fantastisch als je het mij vraagt. Ik zie dat je geen gegevens ingevuld hebt in je forumprofiel, dus ik heb niks kunnen controleren. Ik lees ook dat je ondertussen al gebeld hebt en dat er al een collega naar kijkt/heeft gekeken. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen of controleren, laat het dan maar weten! 

@Doornekamp33 Alsof we het nog niet druk genoeg hebben :frowning2: Maar wij blijven wel gewoon lekker afsplitsen hoor! 


👍👍😁😁


Ik snap het antwoord van Doorne kamp niet?

Is dat tegen mij gericht of zo???


Ik denk aan mij gericht @Ikkezelf :) (naar aanleiding van mijn opmerking aan Doornekamp) 


Reageer