Skip to main content

Ik heb een aardig kostbaar abo’tje bij jullie. 200/200. Laat ik heel kort zijn; via wifi halen jullie 25 MB download, 13 MB upload. Terwijl het 200 up, 200 MB download zou moeten zijn. Ik vind het gewoon schandalig!  Hoe gaan jullie dit oplossen? Jullie leveren gewoon niet wat je beloofd. Ik snap dat het via wifi trager is, maar dit……???? Overigens heb ik ook nog de wifi versterker van jullie. En nee, ik zit dicht bij de router. Ook dicht bij de versterker. Ik vind dit echt gewoon schandalig.

 

Jij hebt mij fantastisch geholpen Koch.

Koch? Het was in ieder geval niet mijn bedoeling om je fantastisch te helpen. Jammer dat het teveel moeite is om te reageren als mensen je proberen te helpen, maar dat je hier kennelijk wél tijd voor hebt...


@jlthkoch,

“Never Wrestle with a Pig. You Both Get Dirty and only the Pig Likes It.”

“Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.”

 

/* mrGanesha pakt de popcorn erbij */


@mrGanesha :grinning: Laat de popcorn maar staan voor een (eventuele) volgende gelegenheid dan... :expressionless:


@jlthkoch niet aan de gang blijven. Het probleem van topicstarter is opgelost en het is nu klaar.


@Joep1965 Aan de gang blijven? Zie mijn reactie!


  1. Beste @FlorisB1966 Dat 200 niet mogelijk zou zijn op wifi heeft niemand gezegd. Men heeft gezegd dat je daarvoor de 5 ghz band moet gebruiken i.p.v. de 2,4.
  2. Als jij nu gewoon netjes / duidelijk antwoord had gegeven op de gestelde vragen en screenshots had geplaatst op momenten dat dat werd gevraagd, was je probleem al veel eerder aan het licht gekomen.
  3. Er zijn mede-forumleden bezig geweest jou (belangeloos) te helpen met jouw probleem en er is niemand geweest die er gelijk al vanuit ging dat het probleem bij KPN zou liggen. Jij ging er overigens zélf wél van uit dat het probleem bij KPN lag, blijkt ook al uit de titel van je topic en dat bericht op Twitter.
  4. Als je wat eerder er voor open had gestaan dat je zelf niet zo deskundig bent en dat er wellicht hier op het forum mensen aanwezig zijn die wél deskundig zijn had dit topic een heel stuk korter kunnen zijn

Maar wel goed dat je je fout toegeeft, ook al zou een excuus op zijn plaats zijn geweest.


Waarom zou het alleen kunnen met de 5GHz

Test 2.4GHz

Test 5GHz

 


Om een vergelijking

Bovenstaande gemeten netgear r9000

Deze gemeten met een experia wifi (zwart kastje)

gescheiden kan niet dus 2.4 en 5 zitten op een ssid (wifi naam)