Skip to main content
Antwoord

Beloofde snelheidsverhoging na een maand nog niet ontvangen

• May 24, 2025
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Hallo. 

Ook ik kreeg een 18 april 2025 een brief/email dat ik een gratis upgrade kreeg van 100Mb naar 200Mb. Maar ook ik heb sindsdien niets meer hierover vernomen. En ik heb ook na  18 mei 2025 de modem gereset en sindsdien ook een aantal speedtests uitgevoerd.  Maar de snelheid is nig steeds 100Mb upload/100Mb download. Dus ook ik vraag me nu langzamerhand wel af wanneer ik deze gratis upgrade kan verwachten.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen ​@Alexander R, ik heb reactie gekregen dat het wordt opgepakt! Ik verwacht dat je in de loop van de week wel iets hoort, hou je me op de hoogte?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Alexander R, als het al zo lang geleden is sinds je hier post over gekregen hebt, snap ik dat je de hogere snelheid al wel verwacht had inmiddels.

Heb je alleen bericht via de post gehad of ook per e-mail (eventueel in de spam map)? En vul je je profiel in, en geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

Hallo Alexandra,

Ik heb - voor zo ver me herinner - alleen de brief ontvangen. Maar mogelijk heb ik de mail verwijderd, omdat ik ook al een brief had ontvangen. Ik heb overigens ook mijn profiel aangevuld.

Met vriendelijke groet,

Alexander R

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel ​@Alexander R, ik vraag het voor je na en ik laat het je weten zo gauw ik nieuws heb!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen ​@Alexander R, ik heb reactie gekregen dat het wordt opgepakt! Ik verwacht dat je in de loop van de week wel iets hoort, hou je me op de hoogte?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 28, 2025

Hallo Alexandra, 

Zal ik doen. En bedankt voor je hulp en inzet.

Met vriendelijke groet,

Alexander

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Graag gedaan ​@Alexander R! Extra tip, ik verwacht dat je 't ook gauw terugziet in MijnKPN 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 28, 2025

Hallo Alexandra,

De snelheid is vanochtend verhoogd. Nogmaals dank voor jouw hulp en inzet.

Met vriendelijke groet,

Alexander

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt goed ​@Alexander R, Alexandra is een paar dagen vrij maar ik zal het haar laten weten. Veel plezier met de verhoogde snelheid! 🙂