Skip to main content

Ik ben al vele jaren klant bij KPN (KPN compleet) en ben tevreden over het stabiele netwerk van het internet. In onze plaats hebben we geen glasvezel via KPN en op ons adres is de snelheid beperkt tot ongeveer 22Mbps. De kinderen gaan steeds meer gebruik maken van hun eigen hardware om bijv netflix te streamen. Ik verwacht dus ook dat we tegen de limieten van de capaciteit aan gaan lopen. 

Is KPN van plan om in onze plaats een sneller netwerk te gaan bouwen? ik mag aannemen dat deze maximum snelheden niet meer van deze tijd zijn en dat KPN dit ook graag oplost.

Verder heb ik iets gelezen over pair bonding en vroeg me af of dit een oplossing kan zijn.

@Arno79 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je gegevens al ingevuld waren dus heb ik gecontroleerd wat er leverbaar is op het adres. Daarbij kom ik inderdaad uit op de genoemde snelheid, bij deze aansluiting is helaas ook geen pairbonding mogelijk. 

Ook zie vooralsnog geen planning voor glasvezel, wat ik wel kan adviseren is je aan te melden voor de nieuwbrief van KPN Netwerk, zodra er dan een upgrade beschikbaar komt ontvang je hier bericht van.