Skip to main content

Ik probeer de hele dag al kpn klantenservice te bereiken. ben na 15 minuten er uitgegooid. ik weer bellen. blijkt dat mijn beltegoed op is. ik dacht dat de klantenservice gratis was? maar ook bij het chatten is het een drukte van belang. 

ik wil gewoon een medewerker spreken.

Het gratis nummer van KPN klantenservice is 0800-0402. Welk nummer heeft u gebeld?


Ik probeer de hele dag al kpn klantenservice te bereiken. ben na 15 minuten er uitgegooid. ik weer bellen. blijkt dat mijn beltegoed op is. ik dacht dat de klantenservice gratis was? maar ook bij het chatten is het een drukte van belang. 

ik wil gewoon een medewerker spreken.

nou dat probleem heb ik ook.Er staat al een rekening van € 90 open voor bellen met kpn.

En inderdaad dat nummer 0800-0402 is gratis maar ik kon en kan het nergens vinden op de site. 


Dag allen. Ik hoop van harte dat het jullie gelukt is om in contact met de klantenservice te komen. Je kunt ze telefonisch bereiken via het, inderdaad gratis, nummer 0800-0402. Je kunt ook chatten via de website of de klantenservice via de social media een bericht sturen. Hier kun je uiteraard ook terecht: de community op dit Forum bestaat uit klanten met veel kennis van zaken, die graag met je meedenken. 


Zeg tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken als u belt en u zult doorverbonden worden.


Reageer