Skip to main content
Antwoord

Bericht gehad over verhoging internetsnelheid, maar de snelheid is nog hetzelfde

• May 7, 2025
  • 9 reacties
  • 118 keer bekeken

Al enige tijd geleden kregen we per post bericht dat onze internetsnelheid gratis verhoogd zou worden van 100 naar 200.

Zoals gezegd al enige tijd verder, maar deze actie is nog altijd niet uitgevoerd.

Wanneer is het zover?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Ratonesque en ​@John G. dat kan wel tot een maand duren voordat de aanpassing een feit is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 7, 2025

Hallo, ​@John G. Hoe lang is het bij jou geleden? Ik kreeg die brief anderhalve week geleden ongeveer. Maar hier ook nog geen mail. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Beste ​@Ratonesque en ​@John G. dat kan wel tot een maand duren voordat de aanpassing een feit is.

• Helper
  • May 12, 2025

Hier op 30 april mail gehad dat het binnen 7 dagen geregeld zou worden (van 200 naar 1gb). 30 + 7 = volgens mij 7 mei, maar tot op heden niet geregeld en complete radiostilte …….

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@Vincitori Dan kun je hier het beste een belafspraak voor maken. Mocht het daar niet lukken, maak dan een eigen topic aan.

• Helper
  • May 15, 2025

Zo'n belafspraak maken is nog niet zo heel makkelijk, die chatbot is heel volhoudend met het antwoorden dat je de vraag anders moet stellen 😥 Maar uiteindelijk wel gelukt, de aanhouder wint.

Omdat de actie vanuit een campagne komt, kon er helaas niets aan gedaan worden, dus ik ga nu voor optie 2, eigen topice aanmaken

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 15, 2025

Zo'n belafspraak maken is nog niet zo heel makkelijk, die chatbot is heel volhoudend met het antwoorden dat je de vraag anders moet stellen 😥 Maar uiteindelijk wel gelukt, de aanhouder wint.

Omdat de actie vanuit een campagne komt, kon er helaas niets aan gedaan worden, dus ik ga nu voor optie 2, eigen topice aanmaken

Beste ​@Vincitori en belafspraak maken doe je online, daar hoef je zef niet voor te bellen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

• Helper
  • May 15, 2025

Beste ​@Vincitori en belafspraak maken doe je online, daar hoef je zef niet voor te bellen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Ja dat bedoel ik, probeer daar maar eens binnen 3 klikken een belsafspraak te maken :-) 

Ik werd gefeliciteerd in een email met de verhoging van de snelheid van 100 naar 200, maar er is tot op heden niets veranderd

• Helper
  • May 16, 2025

Hier op 30 april mail gehad dat het binnen 7 dagen geregeld zou worden (van 200 naar 1gb). 30 + 7 = volgens mij 7 mei, maar tot op heden niet geregeld en complete radiostilte …….

Bij mij is het gisteren omgezet, dus iets meer dan 2 weken