Skip to main content

Beste medewerker / community van KPN,

Allereerst wil ik zeggen dat ik erg tevreden ben met de service die jullie bieden. De stabiele verbinding via DSL en het gebruiksgemak van jullie diensten maken dat ik graag klant blijf bij KPN. Dank daarvoor!

Ik wil echter ons huidige pakket iets aanpassen om het beter af te stemmen op onze wensen. We denken bijvoorbeeld aan een uitgebreider tv-pakket of aanvullende opties die beschikbaar zijn via de website. Belangrijk hierbij is dat we de DSL-verbinding graag willen behouden, aangezien deze perfect werkt voor ons huishouden.

Is het mogelijk om ons pakket te veranderen via de site, Dus gewoon via kpn en dan zelf het pakket weer samenstellen en tot de extra reden om een nieuwe ip te kunnen krijgen? Ik waardeer jullie inzet en flexibiliteit en weet zeker dat we hier eruit komen

Dank voor jullie tijd en moeite. Ik kijk uit naar jullie reacties!

Hallo ​@JoostVolkswagen ,

Het abonnement aanpassen staat volledig los van een eventuele overgang naar glasvezel. Zodra er bij jou in de straat glasvezel is aangelegd door KPN, dan kun je nog zo'n drie jaar lang gebruik maken van de oude koperen lijn. Maar uiteindelijk gaat dat stoppen. 

Maar nu het abonnement aanpassen. 

Je kunt jouw abonnement waarschijnlijk goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je kunt dan alle aanvullende keuzes maken die je wilt. 

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Helemaal top! Bedankt.

Maar of je ook een ander ip-adres krijgt…….
Vast en zeker wel op moment dat je overgaat op glas.

Donald

Reageer