Skip to main content
Beantwoord

Bestaat Thuis Service nog?

• November 11, 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Bestaat die (thuis)service tegenwoordig nog wel.

Zo ja, komt de monteur bij je thuis alleen langs is je voor groot probleem zoals brand en in  inbraak ??

Ik krijg het maan niet voor elkaar. 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi@DeTubanters1897. Ik begrijp niet wat je met jouw vraag bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten? Onze storingsmonteur komt alleen bij jou thuis wanneer er een storing is met Internet, TV of vaste telefonie. Bij een nieuwe bestelling of verhuizing kan je een installatiemonteur bestellen. 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen heb, dan horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 11, 2019

Voor brand of inbraak kun je denk ik beter de brandweer of de politie bellen...

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi@DeTubanters1897. Ik begrijp niet wat je met jouw vraag bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten? Onze storingsmonteur komt alleen bij jou thuis wanneer er een storing is met Internet, TV of vaste telefonie. Bij een nieuwe bestelling of verhuizing kan je een installatiemonteur bestellen. 

@Nick83 :hand_splayed_tone3:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2019

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen heb, dan horen we dat graag van je!