Skip to main content

Hoi hoi,

 

Ik heb 30 augustus een bestelling gedaan voor internet van de KPN op mijn nieuwe adres waar ik naar toe ga verhuizen deze maand. Nu staat er in de mail dat er een pakketje wordt afgeleverd met de benodigde apparatuur en dat je dan een monteur moet inplannen die het komt installeren.

 

Nu is het een week geleden en volgens de bestelstatustool kan er nog steeds geen informatie getoond worden over wanneer dit geleverd wordt. Ik had al wel gelijk mijn product gekoppeld aan mijn KPN ID ter informatie. Weet iemand hoelang dit kan duren? 

 

Alvast bedankt!

Het zal 30 augustus zijn geweest :wink: de materialen komen een paar dagen voor de opleverdatum van de verbinding? Wanneer wordt je aangesloten?


Dankje! Heb het gecorrigeerd :)

 

Dat zou vandaag zijn als ik het mij goed kan herinneren, maar ik kan de opleverdatum nergens meer terugzien voor zover ik heb gezocht.


Dat kan bijna niet op zo'n korte termijn. De levertijd is doorgaans 3 weken!!! In de orderbevestiging zou een opleverdatum moeten staan :thinking:


Heb nog even de orderbevestiging bekeken en de bijbehorende overeenkomst. Maar in beide is geen datum vermeld voor een oplevering of aansluiting. Als iemand mij zou kunnen wijzen naar de plek waar je de datum zou kunnen vinden dan is dat natuurlijk ook prima 🙂 ik zoek vooral wat duidelijkheid over deze kwestie.

 

Heb 2 foto’s bijgeleverd van de mail + bestelstatus

 


Dus je hebt geen verhuizing opgeheven maar een nieuw abonnement genomen? Heb je het oude al opgezegd?


Yep, dit is een compleet nieuw abonnement. In mijn voorgaande woonsituatie werd de aansluiting geregeld door de eigenaar, dus dit is zonder een overstap of opzegging van mijn oude abonnement.


Dan is er iets vreemds aan de hand. Het lijkt erop dat je order eruit is om wat voor rede dan ook. Bel even nou ja even...De klantenservice.  0800-0402 gratis.  Tegen de computer die je aan de lijn krijg zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Je kan ook wachten op een medewerker hier maar dat duurt een paar dagen. Maar wellicht eerder.


@RNuijten Welkom op het forum. Op basis van de informatie die ik heb gekregen lijkt het inderdaad niet helemaal goed te gaan, is er ondertussen contact geweest met de klantenservice? Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik voor je uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Yep! Inmiddels gebeld met de klantenservice afgelopen maandag. En eergisteren kreeg ik bericht dat ik een monteur kon inplannen. Er was dus iets fout gegaan in het systeem wat nu opgelost is na aanleiding van het belletje.