Skip to main content

Heb vorige week donderdag een nieuw abonnement ( Hussel 100) bij jullie afgesloten omdat de andere ( nieuwe) provider niet snel kon leveren( 2 wk). Heb inmiddels de pincode en klantnr ontvangen. Heb een nieuw kpn -id  gemaakt maar kan de bestelstatus niet inzien want er moeten eerst producten gekoppeld? En via KPN internet maar heb nu dus geen internet nog! Alleen via t- mobile mobiel. Mijn kinderen zijn momenteel afhankelijk van WiFi internet ivm school. Kunnen jullie zien wanneer het pakket komt? Maureen Stuivenberg.

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy

Hoi Maureen, welkom op het forum! Leuk dat je toch bij ons wilt blijven. Alleen, omdat je in eerste instantie wel hebt opgezegd is dit, technisch gezien, een helemaal nieuwe aansluiting. Waardoor het signaal weer helemaal opnieuw geleverd moet worden. Dit kost een aantal dagen. De leverdatum van je signaal staat op 8 april. De status van je bestelling kun je verder hier volgen. Je klantnummer staat op je bevestiging, eindigt op 152.

 

Om te helpen in de komende week heb ik op het mobiel abonnement dat je bij ons hebt op hetzelfde adres een databundel toegevoegd. Deze is een week geldig. Je kunt dat toestel dan, indien nodig, als hotspot gebruiken.

 

Verder raad ik je aan om je abonnementen te koppelen aan een KPN ID, zoals bijvoorbeeld degene die je nu hebt aangemaakt om in te loggen op het forum. Je kunt dan van al je abonnementen gegevens en facturen inzien en instellingen of abonnementsopties wijzigen als je dat zou willen. Dit doe je door hier in te loggen met je KPN ID. Kies dan voor producten toevoegen.