Skip to main content
Naast onze woning hebben wij een KPN kastje staan. Zo nu en dan komt er iemand van KPN langs om daar werkzaamheden uit te voeren. Rondom deze kast zit ook bestrating en ook dat wordt er wel eens uitgehaald. De laatste keer dat zij dit eruit hebben gehaald, is het heel slordig, maar voor ook teruggeplaatst met stenen welke kapot en stuk zijn. We zijn hier enorm ontevreden over, omdat onze achteruit uit- en ingang hier ook aan grenst. De gemeente Drechterland geeft aan dat wij dit met KPN moeten opnemen. Iemand enig idee waar wij moeten zijn en hoe we dit het beste kunnen oppakken met KPN?
Beste @Dinicara



Je kunt hier je verhaal ook kwijt. Zou je een foto willen plaatsen van de plek waar de kast staat, dan kunnen de KPN medewerkers het ook zien. En hun reageren dan binnen 48 uur op jou bericht. 😉👍🏼
Ditos naast ons huis en zoals je kunt zien rommelig en met stukken stenen teruggeplaatst.


Hi Dinicara, welkom op ons forum.



Dit kan ik doorzetten. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan weten we waar dit kastje staat.



Ik hoor graag van je.
Goedemorgen,



Zojuist mijn profiel zoveel aangevuld.



Hoor graag van je.



Gr.
Dankjewel voor de gegevens. Ik heb dit doorgezet naar de collega's die de infrastuctuur en ook deze kasten beheren, samen met je 06 en e-mailadres. Wacht dus even een reactie af. 🙂