Skip to main content

ik heb een abonement alles in een van kpn. als ik overstap naar kpn hussel betaal ik aansluitkosten

Nee. U ontvangt ook geen welkomstkorting. En geen gratis SuperWifi's. Verlengen doet u via de MijnKPN omgeving. Niet via de homepage.


ik betaal voor mijn alles in 1 nu 63.50 per maand. onbeperkt klant kpn. dus dit blijf ik ook betalen met hussel. dit ivm evt overstappen naar onbeperkt bellen. bij alles in 1 is dit 16.50. bij hussel 9.99


Hallo @johan4, welkom terug op het KPN forum. Wanneer je overgaat van Alles-in-1 (Instap, Standaard of Premium) naar KPN Hussel betaal je geen aansluitkosten. Je bent al aangesloten, we wijzigen alleen administratief jouw abonnementsvoorwaarden. 

Bij KPN Hussel zitten andere voorwaarden verbonden dan je huidige Alles-in-1 pakket. Met Hussel heb je meer vrijheid in het samenstellen van je eigen (entertainment)pakket. In je persoonlijke MijnKPN-omgeving kun je jouw pakket overzetten naar Hussel. Doe je dat liever onder begeleiding van een KPN-medewerker, start dan een chatgesprek. Mijn collega helpt je graag verder bij het omzetten van je pakket :)   


Reageer