Skip to main content

Had vandaag eigenlijk mijn uitgestelde betaling moeten voldoen. Door onverwacht ziekenhuisopname is dit niet gebeurd.Als ik het morgenochtend over laat boeken kan ik afsluiting dan voorkomen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Dolly66. Wat vervelend dat je onverwachts naar het ziekenhuis moest. Ik kan mij voorstellen dat je hier niet aan toe gekomen bent. Ik zou je graag verder willen helpen, maar helaas is het niet mogelijk om deze betaalafspraak niet nogmaals uitstellen. Wanneer je jouw betaalafspraak niet nakomt worden jouw diensten geblokkeerd. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten. :disappointed_relieved:


Ik heb het betaald, maar in mijn kpn staat ie nog op onbetaald. Hoe kan dit.

Ik ben nog niet geblokkeerd hoorde ik van het thuisfront.

Dit gaat dan nu toch niet meer gebeuren nu ik betaald heb? Er stond bij mij: betaling is direct bij de ontvanger.


Als je het bedrag hebt overgemaakt verwacht ik niet dat je niet wordt afgesloten. Als je dit zeker wilt weten, dan kan je bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen aan de financiële afdeling navragen of het bedrag al binnen is.


Reageer