Skip to main content
Hoi, vanochtend ontving ik van jullie een e-mail dat jullie morgen mijn internet gaan blokkeren ivm openstaande facturen.

Ik heb dit direct gecontroleerd en de enige factuur die momenteel openstaat is van 18-04, voor mijn vaste aansluiting. Hiervoor wilde ik een betaalafspraak maken, maar dat ging niet.



De factuur van maart heb ik uitgesteld, en deze is afgelopen vrijdag voldaan. De nieuwe factuur voor mobiel heb ik vandaag ook op een nieuwe datum gepland.



Hierover nam ik contact op met jullie klantenservice, daar ik het vreemd vond dat ik zou worden afgesloten voor een factuur met een factuur datum van 18-04. Zij gaven aan dat de andere betaling nog niet binnen was en dat zij niets konden doen. Wel kon hij een verzoek indienen voor collections, zodat zij mij konden bellen. Zo gezegd zo gedaan. Ze zouden binnen 4u contact opnemen. Helaas gebeurde dit niet. Daarna opnieuw een chat gestart, waarop mij werd verteld dat de desbetreffende medewerker niet in discussie kon gaan met zijn computer.



Ik kon de klantenservice niet bereiken telefonisch omdat ik al geblokkeerd zou zijn, wat dus nog niet het geval is. Na in het keuze menu voor mobiele telefonie te kiezen kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon. Helaas werkt jullie collections afdeling maar tot 5 uur, waardoor hij mij niet kon doorverbinden.



Ik heb vandaag 6 chats gestart, 1 medewerker gesproken, 4 uur gewacht op een telefoontje wat niet kwam en er is nog geen duidelijkheid. Morgen wordt mijn internet geblokkeerd en dien ik daarvoor weer aansluitkosten te betalen.



Ik zou de openstaande factuur kunnen betalen, ik krijg steeds netjes een betaal link, echter is dit niet het bedrag wat nog openstaat, maar het bedrag voor vaste aansluiting en mobiel samen. Terwijl ik voor mobiel een betaalafspraak heb gemaakt.



Het enige wat ik eigenlijk vraag, is of de factuur van 18 april uitgesteld kan worden, daar deze normaal ook binnen 40 dagen betaald dient te worden. In dat geval hoeft er namelijk helemaal niets geblokkeerd te worden.



PS. Een lesje empathie voor sommige chat medewerkers zou geen overbodige luxe zijn.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Hoi,



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb deze informatie aangevuld!
Mooi, ik verwacht eigenlijk pas morgen een reactie van een moderator. Want om 22.00 is hun werkdag voorbij. Maar nu kunnen ze morgen in ieder geval direct aan de slag voor je. (Nu jouw gegevens bekend zijn.)
Ondertussen is zoals verwacht mijn aansluiting geblokkeerd. Ik heb inmiddels een bevestiging van de nieuwe betaalafspraak voor de factuur van mijn mobiele aansluiting, en de factuur voor mijn vaste aansluiting is 26-04 afgeschreven van mijn rekening. Ik neem aan dat deze betaling inmiddels is aangekomen bij KPN.

Hierdoor staat momenteel alleen de factuur van 18 april open. Waarvoor ik dus geblokkeerd ben, en hiervoor ook weer aansluitkosten moet betalen, terwijl normaal de factuur uitgesteld mag worden zolang deze maar binnen 40 dagen na datum betaald wordt.
PS. Een lesje empathie voor sommige chat medewerkers zou geen overbodige luxe zijn.


Een lesje op tijd betalen zou voor sommige klanten ook geen overbodige luxe zijn.


PS. Een lesje empathie voor sommige chat medewerkers zou geen overbodige luxe zijn.
Een lesje op tijd betalen zou voor sommige klanten ook geen overbodige luxe zijn.




Niet om het een of ander maar KPN boekt het ook af wanneer het hun uitkomt en niet wanneer het de klant uitkomt en het meest waardeloze hieraan is dat je deze datum niet eens kunt laten aanpassen.


PS. Een lesje empathie voor sommige chat medewerkers zou geen overbodige luxe zijn.
Een lesje op tijd betalen zou voor sommige klanten ook geen overbodige luxe zijn.



Bedankt, met deze reactie kan ik echt ontzettend veel.
De openstaande factuur heb ik inmiddels kunnen betalen met behulp van de klantenservice, het probleem zou opgelost moeten zijn!

Reageer