Skip to main content

Na mijn zich nog steeds voor sluimerende naweeën van corona, heb nu trombose iin linkerbeen, kan moeilijk praten door zere keel wederom anti biotica, komt mij alles rauw op het dak vallen.!!En bel totaal in paniek, ik had door het corona virus en geen uitbetaling van mijn inkomen al 2 maanden niets gehad, had ik de garantie dat het er afgelopen vrijdag op zou staan nou dat had ik mis dat is as vrijdag 3 juli en ik had een betaal afspraak voor vandaag gemaakt, maar ben zo in de war dat ik dacht dat ik het afgelopen vrijdag zou krijgen, maar dat dit inkomen voor 3 maanden pas as vrijdag op mijn rekening staat. En ik sta al aan de limiet in het rood, ik kan die betaalafspraak pas as vrijdag nakomen. Ben volledig in paniek, daar ik al mijn medicatie voor trombose dienst, en de laptop gebruik om te video callen met longarts Ijsvogel van het Mst te Enschede, en met mijn huisarts om de dag bijna video call gebruik ben ik zwaar afhankelijk van internet. Echter heb ik de uitstel van betaling te vroeg gezet, want ik dacht ik krijg het afgelopen vrijdag maar het is pas as Vrijdag dat ik van 3maanden mijn inkomen krijg. Ik verzoek u dan ook om deze fout van mij aan te geven bij de administratie, dat ik alle openstaande facturen Vrijdag as zal doen, en dit komt door alle stress wat het rot virus heeft aangericht. Ik heb internet, kijk TV, als ik internet niet heb kom ik op medische gronden in de problemen, en bij de het liggen kijk ik enorm veel tv, want als je dat ook niet hebt wordt je compleet gek. Ik hoop dat u dit wilt aankaarten dat ik mij vergist heb en dat ik pas as Vrijdag voor 3 maanden achterstallig uitbetaald krijg en ik dan gelijk alle openstaande facturen voldoe. Ik ben hopeloos, gesresst, verdrietig echt ongelooflijk. Ik hoop dat u gelijk actie wilt ondernemen.

Bedankt alvast en ben echt afhankelijk.,en dat is triest ik jou daar niet van.


Maar ik heb ook niet omdat rot virus gevraagd met alle ellende die het voor mij heeft meegebracht

Mvg

It's me

Hallo @It's me, goed dat je je hier meldt! Wat een rotsituatie zeg! Ik zie inderdaad dat de betaalafspraak voor afgelopen vrijdag was. Echter, als ik verder kijk, ga ik er vanuit dat als jij aankomende vrijdag de betaling doet, dat het dan alsnog goed gaat. Ik kan dit echter niet 100% garanderen. De datum aanpassen lukt helaas niet meer 😞. Wat wel heel belangrijk is, is dat je die betaling dan via iDeal doet. Je kunt met je KPN ID inloggen in MijnKPN en dat dan in orde maken. Als je de betaling handmatig overmaakt, dan duurt het langer en is het waarschijnlijk te laat. 

 

Voor een eventuele volgende keer: de datum van een betaalafspraak kan niet aangepast worden, dus let er wel goed op. Ik wens je veel sterkte en beterschap! En laat het gerust weten als er nog andere vragen zijn.