Skip to main content

Hallo,

gisteravond heb ik tv en internet bij jullie besteld voor postcode **** met ingangsdatum 5 november. Aan het eind van de bestelling werd gezegd dat ik binnen enkele minuten een bevestigingsmail zou ontvangen. Deze is echter niet binnen gekomen. Ook Niet bij reclame en niet bij spam. Ik heb wel een bestelnummer. Is alles wel goed binnen gekomen?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @Roosje1909, welkom op ons forum. Je krijgt inderdaad een bevestiging nadat de bestelling is geplaatst. Het kan soms tot 24 uur duren voor je hem ontvangt. In sommige gevallen komt de bevestiging in de map met ongewenste e-mail terecht. Deze kun je daarom het beste ook controleren. Heb je de mail inmiddels ontvangen? Mocht dat nog niet het geval zijn, dan hoor ik het graag en ga ik voor je op onderzoek uit!


Hallo Ron,

De mail is helaas nog steeds niet binnen gekomen. Ook niet in spam of andere mappen.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Met de gegevens uit jouw profiel ben ik direct mijn systemen ingedoken en ik heb de bevestiging gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. Kun je me vertellen of je de bevestiging nu wel hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!


Hallo Ron,

ja hij is nu binnen maar er klopt iets niet.

wij gaan verhuizen dus ons abonnement bij Ziggo moet NIET worden opgezegd.

Dat heb ik ook aangegeven  bij de aanvraag.


Goed dat je de bevestiging gecontroleerd hebt! Helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit aan te passen. Je kunt daarom het beste contact opnemen met mijn collega's die over de contracten gaan. Je kunt hen bereiken via 0800-0402 (gratis). Zij kunnen je hier verder bij helpen. Als je nog vragen voor mij hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Oké dan ga ik dat doen.

hartelijk dank voor het uitzoeken!


Reageer