Skip to main content

Mijn experia box werkt al een tijd niet naar behoren. Hierover op 21-12 contact gehad. Na allerlei controlles en resets gebleken dat het defect is en vervangen moet worden door een experia box 12. De medewerker gaf aan te proberen voor de kerst nog eea geregeld te krijgen. Heb geen bevestigingsmail rn ook geen mediabox ontvangen!? 
graag zsm actie/reactie vanuit jullie kant. Bel nu met de klantenservice en ze kunnen helemaal niets vinden over onze abonnementen!? Drama dit, weer alles uitleggen etc etc

Was net aan de lijn alles opnieuw verteld, in systeem konden ze me eerst niet eens vinden…. Hele uitleg opnieuw moeten doen. Bestelling ook niet kunnen vinden en uiteindelijk verbinding verbroken… absurd dit


Weer gebeld en nu is een ticket door iemand aangemaakt waardoor de medewerker aan de telefoon mij niet verder kan helpen…niet normaal dit…


Goedemorgen @Appeble en welkom hier op ons forum!

Weer gebeld en nu is een ticket door iemand aangemaakt waardoor de medewerker aan de telefoon mij niet verder kan helpen…niet normaal dit…

Als er een ticket is aangemaakt dan verwacht ik dat je op korte termijn alsnog een nieuw modem zult ontvangen. Heb je na gister nog iets gehoord nadat je met onze helpdesk had gebeld?


@JanZ_ nee, heb de klantenservice voor de zoveelste keer gesproken alles opnieuw uitgelegde en ze hebben me niet kunnen helpen. Zou gebeld worden binnen 3 dagen…. Ben zeer teleurgesteld en wil overstappen naar een andere provider. Wordt gewoon niet geholpen en ben hier sinds 21-12 mee bezig…


Maar wat is er mis met het huidige modem? Welk type heb je nu?


@JanZ_ nee, heb de klantenservice voor de zoveelste keer gesproken alles opnieuw uitgelegde en ze hebben me niet kunnen helpen. Zou gebeld worden binnen 3 dagen…. Ben zeer teleurgesteld en wil overstappen naar een andere provider. Wordt gewoon niet geholpen en ben hier sinds 21-12 mee bezig…

Als je het fijn vindt, kan ik even voor je kijken of ik vanaf hier kan zien wat de exacte status is @Appeble. Zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


@JanZ_ ik heb het ingevuld.

@Joep1965  experia box v10. Vaak gedurende de dag geen ontvangst. Reset gedaan op 21-13 door kpn medewerker ook kort hierna (terwijl ik hem nog aan de lijn had) viel wifi en tv even weg. Hij gaf aan dat deze aan ververvanging toe was en dat hij een 12 zou bestellen. 


Een kapotte v10 zien we zelden. Het is niet voor niets dat de v10 het beste modem is wat kpn heeft. Brandt er een rood of oranje lampje op het modem? Heb je glasvezel of koper?


@JanZ_ kan je me nu verder helpen aangezien ik mijn gegevens ingevuld heb?


@Joep1965  glasvezel. Op 21-11 is eea vastgelegd en gecontroleerd door kpn. De afgelopen 2 dagen heb ik niets anders dan lopen uitleggen opnieuw en opnieuw en opnieuw. Dat blijf ik niet doen sorry…Ik wil mijn probleem opgelost zien en niet van het kastje naar de muur gestuurd worden ipv gefaciliteerd te worden door KPN


Als jij zeker weet dat het probleem niet veroorzaakt wordt door iets na het modem, wat in 90% van de gevallen namelijk zo is, dan wens ik je veel succes.  Loop toch voor de zekerheid je netwerk even na. Let vooral op de connectoren aan de kabels,  draadloze verbindingsets zijn uit den boze, een omvormer van de zonnepanelen is ook nogal eens een dingetje en let goed op eventuele issues met igmp snooping.  Allemaal dingen die dit soort storingen kunnen geven.  


@Joep1965 bent u van kpn?


@JanZ_ ook hier helaas geen oplossing vanuit kpn. Echt triest dit


@JanZ_ ook hier helaas geen oplossing vanuit kpn. Echt triest dit

Goedemorgen @Appeble, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er nog een ticket openstaat. Ik ga er vanuit dat je daar deze week meer over hoort. Helaas heb ik geen mogelijkheid om dit voor je te versnellen, het spijt me. :(


En wat houdt dat precies in? 


@JanZ_ ik denk dat ik nu echt beter kan bellen met de comcurent wat ik kom er echt niet uit met jullie. Wat ik echt erg jammer vind.. begrijp ook niet dat een klantenservice een “ticket” wat dit ook mag betekenenrn wir deze danook gaat afhandelen niet kan overrulenl!? 
we zijn nu 12 dagen verder, en ik ben nog steeds niet voorzien van een experia box 12 zoals toegezegd. Misschien moet iemand het bandje van die dag gaan afluisteren dan horen jullie het tenminste wat er is afgesproken en kunnen jullie die medewerker aanspreken die de fout heeft genaakt in de administratie rn niet mij de dupe ervan laten zijn. 


En wat houdt dat precies in? 

Terechte vraag @Appeble. De collega die je via de telefoon in eerste instantie had gesproken, kon op de een of andere manier geen Experia Box om laten ruilen en toen is er een ticket aangemaakt voor onze back office. Zij zullen dit verzoek verder in behandeling nemen. Voor de zekerheid heb ik net nog een toelichting op het ticket gemaakt voor de behandelaars om zo extra duidelijk te maken waar het precies om gaat.

 

@JanZ_ ik denk dat ik nu echt beter kan bellen met de comcurent wat ik kom er echt niet uit met jullie. Wat ik echt erg jammer vind.. begrijp ook niet dat een klantenservice een “ticket” wat dit ook mag betekenenrn wir deze danook gaat afhandelen niet kan overrulenl!? 
we zijn nu 12 dagen verder, en ik ben nog steeds niet voorzien van een experia box 12 zoals toegezegd. Misschien moet iemand het bandje van die dag gaan afluisteren dan horen jullie het tenminste wat er is afgesproken en kunnen jullie die medewerker aanspreken die de fout heeft genaakt in de administratie rn niet mij de dupe ervan laten zijn. 

Dat zouden wij natuurlijk ook heel erg jammer vinden 😞 Op het moment dat onze 1e lijn ergens niet uitkomt, kan er een ticket worden aangemaakt zodat een achterliggende afdeling zoiets verder op kunnen pakken. Dat is in jouw geval ook gebeurd. Mag ik trouwens vragen waarom je zo graag een Box 12 wenst? Ik zie dat je nu gebruik maakt van de v10 en deze staat ook wel bekend als het beste modem dat we ooit hebben uitgeleverd. Je gaf aan dat deze niet naar behoren werkt; kun je dat nader toelichten?