Skip to main content

Morgen komt er een monteur op mijn nieuwe adres TV en internet installeren   Vanaf 12 Jan staat er een bestelling open bij KPN voor Tv ontvangers die geleverd zouden worden op mijn oude adres. Nog steeds nix geleverd en al 4 x gebeld maar word elke x in de wacht gezet zonder antwoord. Vrees dat de monteur voor nix gaat komen morgen!

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op het forum @Jipmoos. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je nakijken waar de apparatuur is gebleven. 


Hoi, profiel is ingevuld!


Ik heb voor je gekeken @Jipmoos maar ik kan op de aangegeven postcode en het huisnummer daarbij geen bestelling vinden. Gaat het om een bestelling voor een particulier contract bij ons? Heb je anders eventueel het klantnummer?


Het gaat om een particulier contract

 

Admin: afbeeldingen verwijderd ivm privacy. Huisnummer was verkeerd ingevuld, het moest 69 zijn en er was 68 ingevuld. 


Dat is vreemd en dom! 
maar wat gebeurt en dan nu??


Ik heb het nogmaals voor je nagekeken maar ik kan alsnog de bestelling niet vinden. Ik heb zowel op het juiste adres gekeken als met de andere gegevens en het lijkt haast alsof de bestelling niet door is gekomen in de rest van onze systemen. Zou je aan kunnen geven of de monteur nog geweest is en of de bestelling afgeleverd is?


De monteur is geweest maar de bestelling (TV ontvanger) is nog steeds niet geleverd. Helaas dus nog steeds geen TV


Ik lees dat de logistieke partij binnen KPN is aangestuurd om ervoor te zorgen dat er per zo snel mogelijk een ontvanger bij je aanwezig is. Dit zou maximaal een aantal werkdagen mogen duren. Zou je aan kunnen geven wat het verloop hiervan is?


Het pakket is eindelijk bezorgd