Skip to main content

Hoeraaa! 🎉🎊 Eindelijk likt er iets te gebeuren en krijgen wij misschien toch nog eens glas. Tenminste zegt die KPN web site dat Glaspoort bezig is - en volgens de Glaspoort site is het ‘In onderzoek’. Iemand ervaring met dit ‘In onderzoek'? Hoe lang gaat daar gemiddeld over heen? Praten wij dan over maanden, of meer over jaren….?

 

 

@Joris62 voor mijn omgeving staat dat er al bijna een jaar. Mijn gevoel zegt dat het nog wel even gaat duren.


@Joris62 voor mijn omgeving staat dat er al bijna een jaar. Mijn gevoel zegt dat het nog wel even gaat duren.

Daar was ik dus al bang voor… Maar goed, op de andere kant, ik wacht al jaren. De andere wijk (200 m afstand) hebben ze al een jaar of 5 geleden voorzien van glas. Dus dan maakt een jaar meer of minder ook niet meer uit...


Ik wil je feestje niet bederven @Joris62 , maar bij mij heeft het proces van de eerste brief tot de aansluiting bijna twee jaar geduurd. En jij bent nog niet eens in de fase dat je een eerste brief gaat ontvangen. 


Jaaa, geef me maar moet @Noordzee  😭 Maar inderdaad, ik had al zo'n vermoeden. Wij wachten het dus ook verder rustig af.


Ik wil overgaan naar een KPN abonnement met glasvezel. Afgelopen jaar is hier de voorbereiding in mijn straat voor getroffen. Maar Glaspoort moet alleen nog de aansluiting in mijn meterkast regelen.

Wat een drama: 3 keer vrijgenomen. De eerste keer kwamen ze niet opdagen, de 2e en 3e keer wisten ze niet hoe te regelen. Ze wilden via de kruipruimte maar dat is niet te doen, bij mijn beide buren hebben andere monteurs gewoon via de meterkast naar buiten geboord. Dat meerdere malen uitgelegd maar ze rijden gewoon weg!   Ik wil dus naar Kpn maar krijg het dankzij glaspoort niet voor elkaar. Met ingediende klacht doen ze ook niets. Heel triest allemaal