Skip to main content

Omdat ik mijn wifi in huis maar niet normaal aan de praat krijg,en er hier nog steeds geen glasvezel ligt(heb al 2 wifi versterkers moeten kopen en wil niet nog meer geld investeren in superwifi punten) wil ik overstappen naar een andere provider.

Kan ik dan wel mijn 4 mobiele telefoonabonnementen bij kpn behouden voor dezelfde prijs of wordt het dan duurder?

 

 

Hallo @sutton, jammer dat je overweegt om met jouw Thuis abonnement over te stappen naar een andere provider omdat jouw wifi verbinding niet goed werkt. Heb je onze Wifi Manager al eens geprobeerd? Dit is namelijk dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.

Goed, dat was geen antwoord op jouw vraag. Je wilt namelijk weten of de prijs van jouw mobiele abonnementen gelijk blijft wanneer je naar een andere provider gaat voor internet. In principe verandert er aan jouw mobiele abonnementen niets, maar jouw KPN Compleet/Hussel voordelen komen wel te vervallen als je jouw Thuis abonnement opzegt. Als je door dit voordeel nu korting op jouw mobiele abonnement ontvangt, dan komt dit te vervallen en zal het mobiele abonnement inderdaad duurder worden. Hoeveel duurder, hangt af van het voordeel dat je nu ontvangt. Je kunt dit zien in MijnKPN en op jouw facturen (onder de noemer ‘korting op mobiel’).