Skip to main content
Beantwoord

Binnen 14 dagen termijn terug naar KPN, maar verbinding is door overname niet meer actief

• September 12, 2025
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Ik hoop dat een moderator mij hier kan helpen zodat ik niet zonder internet en tv het weekend in hoef te gaan.

Wat is er aan de hand;

Ik ben 4 september overgestapt van KPN naar Odido waarbij ik zelf KPN opgezegd heb.

Omdat ik behoorlijk ontevreden was over Odido heb ik besloten om binnen de 14 dagen bedenktijd terug te gaan naar KPN.

Omdat bij KPN mijn opzegging pas per 4 oktober er doorheen zou zijn is deze opzegging geannuleerd waardoor ik dus gewoon klant ben gebleven.

Nu het volgende; vanaf vandaag doet Odido het niet meer, maar KPN ook niet.

Op mijn mediaconverter brand het “glas” lampje niet en mijn vermoeden is dat KPN de lijn weer actief moet maken nadat Odido er gebruik van heeft gemaakt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@vicking, welkom op onze community! Ik zie dat er al flink meegedacht wordt maar ik denk dat hier waarschijnlijk wel actie van mijn telefonische collega's nodig is (bereikbaar op 0800-0402 of met een belafspraak). Inmiddels zijn we natuurlijk al weer een paar dagen verder, werkt het internet ook al weer?

8 reacties

• September 12, 2025

Dit duurt een paar weken als je pech hebt. Er moet een KPN monteur ingepland worden. Die moet naar de wijkcentrale toe om jouw glasvezelkabeltje weer aan te sluiten op het KPN netwerk. Dat moet echt fysiek in de wijkcentrale gebeuren. Dat kan niet vanaf afstand ofzo.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 12, 2025

Wel vreemd dat niemand mij dat kan vertellen aan de telefoon. Want dat was ook mijn vermoeden en dus wil ik dan zsm iemand inplannen als dat het geval is. Want op deze manier gebeurd er niks..

• September 12, 2025

Dat kan jij niet inplannen. Dat doet KPN zelf. Een nieuwe klant word altijd pas na 2 of 3 weken aangesloten. Dat zal bij jou nu ook van toepassing zijn denk ik.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 12, 2025

Acties zijn uitgezet en ik ben geholpen.

Dit topic kan gesloten worden. Bedankt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 12, 2025

Althans. Het glasvezel lampje brand nu, dus er is iemand in de wijkcentrale geweest.

Ook krijg ik nu netjes een IP adres als ik in de instellingen van de box 12 kijk en zegt hij dat er internet connectivity is.

Helaas alleen doet internet het nog niet!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hoi ​@vicking, welkom op onze community! Ik zie dat er al flink meegedacht wordt maar ik denk dat hier waarschijnlijk wel actie van mijn telefonische collega's nodig is (bereikbaar op 0800-0402 of met een belafspraak). Inmiddels zijn we natuurlijk al weer een paar dagen verder, werkt het internet ook al weer?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 15, 2025

Yes, mag gesloten worden!

sinds vandaag heb ik weer verbinding.

bedankt!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah top, bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het weer werkt!