Skip to main content

Beste KPN 

12-5 is de monteur geweest en binnen twee weken zou ik de tv ontvangen. Tot op heden nog niets ontvangen en ook niets gehoord van KPN. Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat de voorraad op is en dat ze ook niet weten of ze nog binnen komen. Ik vind dit echt geen service je beloofd mensen een gratis tv om hem vervolgens niet te leveren. Hoe gaan we dit oplossen KPN ?

Halo @SpikeT ,

Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd opgelopen tot ongeveer drie weken na ingang van het abonnement. Mogelijk wordt het nu vanwege de feestdagen zelfs vier weken. Dus eventjes geduld dus nog. Je krijgt vanzelf een e-mail over de datum van levering. (met een track-and-tracecode)

Vul anders jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator het verder uitzoeken. 

7a71e358-f725-41ee-8faf-7545ce6c7cf3.png

KPN Logo


@SpikeT Ik zie dat er nog niet op dit topic gereageerd is. Langzaamaan ontvangt iedere klant een track&trace code met de uitlevering. Excuses dat het zo lang heeft geduurd, we hadden dit zelf ook graag anders gezien. Heb je ondertussen al bericht gehad, of niet? laat het maar weten als ik nog iets voor je kan doen! 


@SpikeT   ik hoop voor jou dat je uberhaupt die tv mag ontvangen, ik wacht al 10 weken, word vriendelijk door al deze cal center dames tewoord gestaan, maar verder dan dat komt er niks.  heden klantenservice aan de lijn gehad, altans ik hoop dat het klanten service was, er lag bij mij al sedert 26 november een tv opdracht, maar daar was niks en niemand wat mee gedaan, deze mvr, zou het gevalletje weer door geven aan desbetreffende afdeling,  (gezien al die te woordstaande mensen blijkt dus DIE afdeling overal geheim te oppereren)  om na te gaan dat de tv word toe gezonden, maarrrrrr het kon ook zijn dat ik die helemaal niet meer zou krijgen, omdanks alle toezeggingen, beloften volgcodes die beloofd zijn, en wat niet meer aan loze beloften die gedaan zijn, kan ik dus misschien gewoon fluiten naar de tv


Reageer